چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / مدنی: ثبت‌نام برخی‌ها در انتخابات جودو جنگ روانی است/ اتفاقات ناخوشایندی در برخی هیات‌ها رخ داد
مدنی: ثبت‌نام برخی‌ها در انتخابات جودو جنگ روانی است/ اتفاقات ناخوشایندی در برخی هیات‌ها رخ داد

مدنی: ثبت‌نام برخی‌ها در انتخابات جودو جنگ روانی است/ اتفاقات ناخوشایندی در برخی هیات‌ها رخ داد

پیشکسوت با سابقه جودوی ایران ابراز امیدواری کرد فردی ریاست فدراسیون جودو را بر عهده بگیرد که فقط به فکر حل مشکلات عدیده این رشته و پیشرفت جودو باشد نه بدنبال منافع شخصی خود و برخی افراد.

اردوی تیم‌ملی نوجوانان‌ و جوانان جودو بانوان

رضا مدنی در گفتگو با ایسنا، درباره کاندیداتوری برخی افراد در انتخابات فدراسیون جودو که هیچ سبقه‌ای در این رشته ندارند و اینکه رییس آینده این فدراسیون چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، اظهار کرد: همانند بسیاری از انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که متاسفانه به یک روال و عادت تبدیل شده، ثبت نام برخی افراد در انتخابات جودو یک تاکتیک و جنگ روانی است و بطور قطع این افراد نیز در روز انتخابات به نفع گزینه‌ مورد نظرشان کنار می‌کشند. این تاکتیک‌ها دیگر نخ نما شده و کارآیی ندارد.

پیشکسوت باسابقه جودوی ایران افزود: برخی افراد خودشان هم می‌دانند در حد و اندازه ریاست فدراسیون جودو نیستند اما به هر دلیلی که نمی‌خواهم ذکر کنم می‌آیند تا در روز مجمع کناره‌گیری کنند و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. برخی‌ها در دوره‌های قبل هم آمدند اما یک رای هم نداشتند و باز این دوره نیز ثبت نام کرده‌اند. برخی افراد فکر می‌کنند می‌توانند در این شرایط از آب گل آلود ماهی بگیرند که امیدوارم به اهداف خود که در تعارض با پیشرفت جودو است نرسند.

وی درباره وظیفه خطیر اعضای مجمع فدراسیون در زمان رای گیری نیز گفت: جدا از برخی افراد که ممکن است در هر سازمانی به فکر منافع شخصی باشند و خیانت در امانت کنند، بطور قطع اکثریت اعضای مجمع جودو دغدغه پیشرفت جودو را دارند و دلشان به حال این رشته می‌سوزد. مطمئنا این افراد مطالعه کافی را داشته‌اند و به بهترین گزینه که بتواند به جودو کمک کند رای می‌دهند.

مدنی خاطرنشان کرد: رییس آینده باید قلبش برای جودو بتپد نه اینکه بدنبال منافع شخصی خود و افراد موردنظرش باشد. طی روزها و ماه‌های اخیر شاهد برخی اتفاقات ناخوشایند در یکسری از هیات‌های استانی بودیم که امیدوارم وزارت ورزش به دقت موارد را زیر نظر بگیرد. به عنوان مثال رییس هیات جودو خراسان جنوبی که دلسوز جودو بود را برکنار کردند یا در هیات البرز نیز شاهد برخی اتفاقات ناخوشایند هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: از عمادی سرپرست فدراسیون تقاضا دارم خارج از اینکه ممکن است به برخی ها به لحاظ کاری وابستگی داشته باشد درصدد برگزاری سالم انتخابات باشد.او رسالت مهمی را بر عهده دارد و اقدامات او در تاریخ جودوی کشور ماندگار خواهد شد و اگر کارها را بصورت قانونی و عادلانه جلو ببرد قطعا در آینده به نیکی از او یاد خواهد شد. جودو مشکلات عدیده ای دارد و باید فردی بیاید که بدنبال حل مشکلات جودو و سامان دادن به اوضاع باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.