صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کاراته قول‌های خوبی برای مدال‌آوری در المپیک داد
کاراته قول‌های خوبی برای مدال‌آوری در المپیک داد

کاراته قول‌های خوبی برای مدال‌آوری در المپیک داد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته قول‌های خوبی برای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ داد و امید زیادی به مدال‌آوری آن در بخش مردان داریم.

شاهرخ شهنازی

به گزارش کسب و کار نیوز،  شاهرخ شهنازی در حاشیه جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: برحسب تصمیمی که از قبل گرفته شده از رشته هایی که شانس مدال در المپیک دارند دعوت می کنیم که امروز نوبت کاراته بود. سرپرست فدراسیون همراه با سرمربیان مردان و بانوان آمده بودند توضیحات کامل در مورد سهمیه و شانس هایی که دارند را ارائه کردند. اعضا سوالاتی داشتند که آنها پاسخ های لازم را دادند.  در بخش مردان امید زیادی به کسب مدال داریم در بخش بانوان هم گوش چشمی به مدال‌آوری داریم. درخواست فدراسیون حضور در مسابقات متعدد بود که امتیاز لازم کسب کنند و تعداد بیشتر نفرات در مسابقات شرکت کنند چون چهار سهمیه در مردان و چهار سهمیه در زنان می‌توانیم بگیریم.

او ادامه داد: قول‌های خوبی برای کسب مدال دادند و وزیر و رییس کمیته ملی المپیک هم قول دادند با رعایت صرفه جویی ها با قدرت از کاراته هم در اعزام ها و در حمایت از قهرمانان، تدبیر لازم را داشته باشند. تصور ما این است برنامه ای که در جلسه ای ارائه کردند انجام شود. کاراته فرصت خوبی برای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ دارد.

ادامه دارد…

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.