صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / خسروی وفا: هدف کمیته پارالمپیک قرار گرفتن جزو ۱۰ کشور برتر جهان در ۲۰۲۰ است

خسروی وفا: هدف کمیته پارالمپیک قرار گرفتن جزو ۱۰ کشور برتر جهان در ۲۰۲۰ است

رییس کمیته ملی پار المپیک گفت: هدف گذاری ما برای بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ ارتقاء جایگاه و قرار گرفتن جزو ۱۰ کشور اول جهان است.

خسروی وفا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمود خسروی وفا در حاشیه جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰  بیان کرد: سیاست پارالمپیک در این چند ساله بر روی اعزام کاروان کیفی بوده است. در بازیهای آسیایی جاکارتا ما دنبال حفظ و ارتقاء جایگاه بودیم اما برای پارالمپیک ۲۰۲۰ فقط دنبال ارتقاء جایگاه خود هستیم و هدف گذاری را روی این گذاشتیم که جزو ۱۰ کشور اول باشیم. کار سختی است اما با استفاده از فرصت ها شدنی است. ما دوره پیش ۸ طلا گرفتیم و اگر در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۲ تا ۱۴ طلا بگیریم می‌توانیم جزو ۱۰ کشور اول باشیم.

خسروی وفا در پاسخ به این پرسش که برای رسیدن به هدفی که در پارالمپیک دارد، مشکل بودجه ندارد، بیان کرد: واقعا مشکل بودجه نیست. ما بودجه را اگر مدیر یت کنیم و روی اولویت ها تمرکز کنیم نباید مشکلی نداشته باشیم. اول سراغ ورزشکاران مدال طلا بعد نقره ای‌ها که شانس طلا دارند و بعد ورزشکاران نقره و برنز و در نهایت کسانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند برویم، مشکل بودجه نخواهیم داشت. هدف را باید روی حمایت ورزشکار، کادرفنی و تجهیزات بگذاریم و مشکلی نخواهیم داشت.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بودجه درنظر گرفته شده برای پارالمپیک در سال ۹۸ کافی است، گفت:بله. بودجه کافی است و همیشه این را می گویند.
انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.