صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / حمایت از شرکت های دانش بنیان را وظیفه خود می دانیم

حمایت از شرکت های دانش بنیان را وظیفه خود می دانیم

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: وظیفه خود می دانیم با تمام توان علی رغم وجود محدودیت ها از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

سورنا ستاری در حاشیه بازدید از مراکز علمی و پژوهشی دانشگاه فردوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:اراده و عزم تغییر، مهم ترین عنصر شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و نوآوری است و باید مدل های موفق نفوذ نوآوری و فناوری به بافت شهر، الگوسازی و ترویج شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی افزود:باوجود تمام محدودیت های مالی، وظیفه خود می دانم از گسترده شدن فرش زیست بوم کارآفرینی و نوآوری زیر پای فعالان دانش بنیان و استارتاپی حمایت کنم ومعاونت علمی و فناوری رییس جمهوری تا ۹۰ درصد هزینه ثبت پتنت بین المللی توسط کانون های ثبت پتنت معاونت را مورد حمایت قرار می دهد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: شکل گیری مراکز نوآوری و استارتاپ ها اطراف دانشگاه های پایتخت، نمونه موفقی از این الگو است.
شایان ذکر است با حضور ستاری دو تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه پرداخت تسهیلات و امکانات برای توسعه مراکز علمی و پژوهشی امضا شد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.