صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / انصارالله: ۴۲ فروند پهپاد نظامی و جاسوسی سعودی را در ۲۰۱۸ ساقط کردیم
انصارالله: ۴۲ فروند پهپاد نظامی و جاسوسی سعودی را در ۲۰۱۸ ساقط کردیم

در گزارش یک ساله خود از عملیات

انصارالله: ۴۲ فروند پهپاد نظامی و جاسوسی سعودی را در ۲۰۱۸ ساقط کردیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله از هدف قرار دادن و سقوط ۴۲ فروند پهپاد نظامی و جاسوسی عربستان در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

یحیی سریع

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که این نیروها طی سال گذشته میلادی ۴۲ فروند پهپاد نظامی و جاسوسی ائتلاف عربی متجاوز به سرکردگی عربستان را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: همچنین طی سال ۲۰۱۸ نیروهای انصارالله ۳۸ عملیات هوایی و ۷۱۴۸ عملیات تک‌ تیراندازی در جبهه‌های مختلف انجام دادند. علاوه بر این ما در همین سال بیش از ۶۸۹ عملیات هجومی علیه مواضع دشمن انجام دادیم و با بیش از ۱۱۰۱ تلاش دشمن مقابله کردیم.

این مقام یمنی تاکید کرد: این درحالی است که تعداد پروازها و حملات هوایی ائتلاف عربی بیش از ۱۰۰ هزار مورد رسید.

یحیی سریع ادامه داد: علاوه بر نیروی هوایی، نیروی دریایی نیز شش عملیات را انجام داد که از جمله آنها هدف قرار دادن ناوشکن “الدمام” و چند کشتی جنگی امارات بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: برای چهارمین سال متوالی است که نیروهای‌مان با یک تشکیلات چند ملیتی می‌جنگند و اگر دشمن به برتری نظامی، اقتصادی و به طور کلی به حمایت آمریکایی غربی از خود مباهات می‌کند، ما به شجاعت و دلاوری جنگجویانمان افتخار می‌کنیم.

وی گفت: ما با جدیت تلاش خواهیم کرد که جنگنده‌های ائتلاف اشغالگر را از حریم هوایی یمن دور کنیم.

این سخنگو همچنین اظهار کرد، دشمن همچنان در اجرای توافقنامه آتش‌بس در الحدیده کارشکنی می‌کند و به نقض‌های خود ادامه داده و طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۱ بار آتش‌بس را نقض کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.