صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استرلینگ: برای کسب برد تحت فشار بودیم
استرلینگ: برای کسب برد تحت فشار بودیم

استرلینگ: برای کسب برد تحت فشار بودیم

هافبک سیتی خوشحال است که این تیم بار دیگر به روند پیروزی برگشت.

رحیم استرلینگ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی موفق شد با برتری ۳ بر یک برابر ساوتهمپتون، ۳ امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاورد و به رده دوم جدول رده بندی برسد.

رحیم استرلینگ بعد از این دیدار گفت: متاسفانه ما در دو بازی گذشته هم در عین شایستگی مغلوب شدیم و  در هر دو دیدار در حالی که از حریفمانمان پیش بودیم بازی را واگذار کردیم. در این دیدار محکوم به برد بودیم و خوشبختانه همین هم شد و توانستیم در یک ورزشگاه سخت، بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. با این برد از فشارها رها شدیم و حالا فقط به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم.

منچسترسیتی با برتری در این دیدار ۴۷ امتیازی شد و ۷ امتیاز با لیورپول در صدر جدول فاصله دارد. سیتی باید پنج‌شنبه شب در خانه در حالی به دیدار لیورپول برود که دیدار رفت دو تیم با تساوی به پایان رسیده است و سیتی برای امیدداشتن به قهرمانی نیاز دارد هر طور شده این دیدار را برنده شود.

استرلینگ که در این بازی برابر تنیم سابق خود بازی خواهد کرد گفت: برابر لیورپول باید ارزش‌های خودمان را نشان دهیم و کیفیت بازی خودمان را به نمایش بگذاریم تا برنده بازی شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.