صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آغاز کار مالک جدید باشگاه پدیده از روز چهارشنبه
آغاز کار مالک جدید باشگاه پدیده از روز چهارشنبه

آغاز کار مالک جدید باشگاه پدیده از روز چهارشنبه

مدیرعامل شرکت شهر خودرو که مشتری خریدن باشگاه پدیده مشهد است از نزدیک بودن انتقال این باشگاه به شرکت شهر خودرو، خبر داد.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد حمیداوی مدیرعامل شرکت شهر خودرو در پایان جلسه خود با مدیران شرکت پدیده مادر درباره انتقال مالکیت این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه جلسه خوبی را برگزار کردیم. در مسیر انتقال باید به اطلاع برسانم که مسئولان استان خراسان رضوی تلاش زیادی کردند.

در این بین شخص سرپرست استانداری و همچنین رسولیان مدیرکل اقتصادی این نهاد و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان و برادران رئیس هیات فوتبال و البته دادستانی واقعا دلسوزانه پای کار بودند تا هواداران تیم خوشحال شوند.

او اظهار کرد: امروز نیز آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد تاکید ویژه‌ای بر انتقال سریع باشگاه داشتند و نشان دادند که واقعا از امور فوتبال و ورزش کاملا مطلع هستند و خوشبختانه در جلسه آقای انتظاری هم به جهت شادی هواداران خیلی جدی پای کار آمدند.

حمیداوی تاکید کرد: با توافقی که انجام گرفت و ان‌شاءالله چهارشنبه نیز رسمی خواهد شد، ما کار را برای برون‌رفت از مشکلات تیم آغاز کردیم و امروز نیز با یحیی گل‌محمدی مذاکره خواهیم کرد تا در تمرینات تیم حاضر شود.

مدیرعامل شرکت شهر خودرو در خصوص خطر کسر شش امتیاز نیز گفت: پنجشنبه جلسه‌ای را با سوبا برگزار خواهیم کرد تا ان‌شاءالله هواداران نیز از این اتفاق استرسی نداشته باشند و مشکل را حل خواهیم کرد.

وی افزود: به هر حال این انتقال زمان‌بر بود و باید یکسری کارهای قانونی آن انجام می‌گرفت که خوشبختانه این شرایط ایجاد شد. در این راه واقعا مدیران شرکت پدیده تلاش زیادی کردند و باید از آنها تشکر کنیم.

حمیداوی افزود: بعد از انجام توافق نامه رسمی در هفته آینده تلاش خواهیم کرد تا نشست خبری را برگزار کنیم و جزئیات برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد. در این جلسه آقای انتظاری و همراهانشان به دنبال مصوبه ستاد تدبیر صحبت‌های خوبی را مطرح کردند و ان‌شاءالله روز چهارشنبه انتقال قطعی و رسمی مالکیت باشگاه با موافقت شرکت پدیده انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.