صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / نیروی دریایی تقویت دیپلماسی و صیانت از مرزهای آبی را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش:

نیروی دریایی تقویت دیپلماسی و صیانت از مرزهای آبی را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: نیروی دریایی با همه توان، تقویت و استحکام صیانت از مرزهای آبی را دنبال می کند.

نیروی دریایی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: نیروی دریایی کشور با توکل به خدا و با حضور نیروهای متخصص اقدامات خوبی را در کشور به سرانجام رسانده است.

جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش افزود: نیروی دریایی با همه توان تقویت و استحکام دیپلماسی و صیانت از مرزهای آبی را دنبال می کند.   در حفاظت از مرزهای آبی توانسته ایم امنیت بالایی را برای تردد کشتی ها ایجاد کنیم همچنین با امکانات و تجهیزات مدرن در پیشبرد اهداف، جایگاه ایران را در مجامع بین المللی ارتقاء دهیم.

حسنی مقدم بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با همه قدرت و توان نظامی و بازدارندگی و با رادار های شناور علاوه بر صیانت از مرزهای آبی کلیه فعالیت ها و اقدامات استکبار جهانی را رصد می کند تا خطری مواجه این سرزمین نباشد.

وی تصریح کرد: ما آمادگی لازم را در مقابله با هجمه های دشمن و دفاع از کشور داریم و با تدابیر رهبری در تحقق اهداف و برنامه ها در تلاشیم.  نیروی دریایی با تکیه بر ولایت مداری و قدرت بازدارندگی در بسیاری از ماموریت ها شرکت داشته است تا از منافع ملی در مرزهای آبی دفاع کند.

وی بیان کرد: همچنین با فناوری و تکنولوژی روز و افزایش تجهیزات به ناوگان نیروی دریایی به پیشرفت های خوبی در حوزه دفاع در برابر دشمن دست یافته ایم.

حسنی مقدم اظهار کرد: همان طور که در ابتدای انقلاب اسلامی در مواجهه با صدام و نیروهای بعث در ۸ سال دفاع مقدس از صیانت از کشور و ارزش ها خون داده ایم همچنان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان در مسیر جانفشانی و مقاومت و شهادت گام بر می داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.