صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مرزبان: هدف ما بقا در لیگ برتر است
مرزبان: هدف ما بقا در لیگ برتر است

مرزبان: هدف ما بقا در لیگ برتر است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید همه چیزمان را گذاشتیم تا این برد را به دست آوریم.

علیرضا مرزبان

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان  پس از پیروزی تیمش برابر پیکان در هفته چهاردهم لیگ‌برتر اظهار کرد: همونطور که انتظار داشتیم، یک بازی درگیرانه را شاهد بودیم. هردو تیم با هیجان زیادی بازی را دنبال می‌کردند. از طرفی ما بعد از گرفتن امتیازات خوب از قعر جدول فاصله گرفته بودیم و تیم مقابل هم بعد از شکست‌های که متحمل شده بود، می‌خواست از شخصیت خود دفاع کنند. فوتبال با فشار و سرعت بالایی را شاهد بودیم. در بیست دقیقه اول بازی مالکیت توپ دست تیم پیکان بود ولی حملات خطرناکی را توانستیم طرح‌ریزی کنیم. ما با چنگ و دندان از گلی که زدیم دفاع کردیم. ما همه چیزمان را گذاشتیم تا این برد را به دست آوریم. این نشان می‌دهد که تیم‌مان شخصیت بزرگی دارد و می‌تواند به آینده امیدوار باشد. الان ما چهارده امتیاز هستیم و یک بازی قبل از نیم‌فصل با ذوب‌آهن داریم و این امید را می‌دهیم که نفت مسجد سلیمان سال دیگر هم در لیگ‌برتر می‌ماند.

او ادامه داد: ما تا روز آخر تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شرایط مثبت را داشته باشد که بتوانیم در لیگ‌برتر بمانیم. بلندپروازی هم نمی‌کنیم. اگر هفته آخر بازی‌ها باشد و چهاردهم باشیم، باز هم خوشحالیم چون در لیگ ماندیم. هدف اصلی ما بقا در لیگ‌برتر است و تا رسیدن به این مساله راه دشواری در پیش داریم. روزهای سختی در انتظار ما است. الان با توجه به شرایط امیدوارم مسائل باشگاه سریع‌تر حل شود. یک‌سری از مشکلات درون‌تیمی است و احتیاج به بازیکن داریم که باید در جلسه‌ای که خواهیم گذاشت مطرح شود. مشکل پول داریم و باید بازیکنان به حقوق‌شان برسند. پول خوبی را نیاز داریم تا بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم تا هرچه سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند. به اردو خوب نیاز داریم به خاطر این است که مسائل مالی بسیار مهم است. تا این مسائل حل نشود ما باز دوباره وارد بحران می‌شویم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان افزود: باید انتظارات خودمان را مدیریت کنیم. ما با تیمی بازی کردیم که سال‌های سال در لیگ‌برتر است. بازیکنان خوبی در این تیم هستند. این تیم‌ها مشکل سازمان‌دهی و مدیریتی به هیچ عنوان ندارند. من یک سال در پیکان بودم و از شرایط آگاه هستم. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و این برای من کافی‌ست. من می‌دانم اشتباهات زیادی هست اما من انتظار بیش از این نداشتم. من از فرم بازی کردن تیم راضی هستم چون بازی کردن در مقابل این تیم‌ها بسیار مشکل است و این مساله را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.