صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قلعه‌نویی: به پدیده فضا دادیم/ فکر می‌کردید سپاهان این‌جای جدول باشد؟
قلعه‌نویی: به پدیده فضا دادیم/ فکر می‌کردید سپاهان این‌جای جدول باشد؟

قلعه‌نویی: به پدیده فضا دادیم/ فکر می‌کردید سپاهان این‌جای جدول باشد؟

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: باید در نیم فصل بازیکنانی جذب کنیم که در حد نام سپاهان باشند.

امیر قلعه‌نویی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از برتری مقابل پدیده مشهد و رسیدن به صدر جدول اظهار کرد: باید از هواداران خوب تیم‌مان تشکر کنم که نشان دادند ما پای کاریم. امیدوارم لیاقت داشته باشیم در ادامه جوابگوی محبت این عزیزیان باشیم.  به تیم یحیی و خود یحیی نیز تبریک می‌گویم، ما فضا را به آن‌ها دادیم و در ایجاد موقعیت بهتر بودیم اما متاسفانه نگرش عدم خودباوری در سپاهان هست. بازیکنان‌مان باید بدانند که می‌توانند با گل های بیشتری بازی را ببرند. ما حتما باید در کورس بمانیم و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. امروز یک فوتبال بسیار خوب را شاهد بودیم. وقت‌های اضافه بازی با ماشین سازی ۳ دقیقه بود و بازی امروز ۵ دقیقه. چرا زمان اینطور می‌گذرد؟ بازیکنان تیمم را ستایش می‌کنم. در نیم فصل بازیکنی باید بگیریم که در حد سپاهان باشد و تیم را تقویت کنیم. ما تا نیم فصل باید امتیازات را جمع کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین درباره تحت فشار بودن تیمش در پانزده دقیقه پایانی توضیح داد: ما فضا را به ‌آن‌ها دادیم. در نیمه دوم ۲ تا ۳ ضدحمله خوب داشتیم اما وقتی سیستم را عوض کردیم، یک مربع جلوی دفاع درست شد. آن ها ۱۵ دقیقه آخر بازی مستقیم کردند و  نگرش ۵۰ متر رو به جلویشان خوب نبود. آن‌ها بسیار راحت موقعیت سوزی می‌کردند و هرچند نیازمند امروز خوب بود و ما نیز ساختار دفاع خوبی داشتیم اما سپاهان این مدلی را دوست نداریم و باید به سمت سپاهان پرگل قبل برگردیم.

او افزود:‌ تغییر نگرش زمان می خواهد. یک ساختمان ۳ ماهه خراب می‌شود و ۵ سال طول می کشد درست شود. سپاهان سال گذشته چندم بود؟ امسال هم ما از نظر بودجه پنجم جدول هستیم. آیا خود شما فکر می‌کردید که به این زودی سپاهان به اینجا برسد؟ پس دیگر از این سوال‌ها نکنید! ما باید تیم را تقویت کنیم و اگر نویدکیا بازگردد شرایط بازی‌مان بهتر می شود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.