صفحه اصلی / استان ها / کردستان / شبکه‌های هوشمند، از راه‌های استفاده صحیح از انرژی
شبکه‌های هوشمند، از راه‌های استفاده صحیح از انرژی

شبکه‌های هوشمند، از راه‌های استفاده صحیح از انرژی

نایب رئیس انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی گام برداشتن در راستای استفاده درست از انرژی را یکی از اهداف انجمن ذکر کرد و شبکه‌های هوشمند را یکی از راه‌های حل مهم در این راستا دانست.

شبکه هوشمند انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز، «گئورک قره‌پتیان» دیروز پنج شنبه(۸آذر) در آیین اختتامیه کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی اظهار کرد: انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی انجمنی علمی است و طبیعتاً در جهت ترویج علم در خصوص شبکه‌های هوشمند انرژی گام برمی‌دارد.

وی افزود: اعضای موسس انجمن از آغاز تاکنون بر این مسأله واقف بوده‌اند که در بسیاری از مسائل نظیر بهره‌وری، قابلیت اطمینان و استفاده درست از انرژی نیاز به راه‌های حل داریم که یکی از آن‌ها استفاده از شبکه هوشمند است.

نایب رئیس انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی ادامه داد: با توجه به این اعتقاد انجمن را تأسیس کردیم و اکنون این انجمن در دوره سوم فعالیت خود بوده و گام‌های موثری در راستای اهداف خود برداشته است.

قره‌پتیان افزود: اعضای این انجمن دو دسته حقوقی و حقیقی را شامل می‌شود که اعضای حقوقی بیشتر از طریق شرکت‌ها جذب می‌شوند که متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود گسترش همکاری‌ها به صورت دلخواه محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای حقیقی هم دانشجویان و اساتیدی هستند که با علاقه فراوان عضو شده و این عضویت موجب شده گردش کار را در انجمن داشته باشیم و به‌عنوان نمونه در این کنفرانس علیرغم برگزاری در شهرستان حضور و مشارکت افراد متخصصی چشمگیر و رضایت‌بخش است.

نایب رئیس انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی گفت: با نگاهی به ارتباط صنعت و دانشگاه متوجه خواهیم شد که  این ارتباط به بلوغ نرسیده و در حال رشد است و باید به طور تخصصی به این مهم بپردازیم در حالی‌که تاکنون به صورت کلی در این رابطه کار شده است.

قره‌پتیان ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت بازار کار که در نتیجه سرمایه‌گذاری ممکن خواهد شد، وضعیت ارتباط دانشگاه و صنعت هم بهتر شود.

نایب رییس انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران با اشاره به این‌که این هفتمین کنفرانس برگزار شده با این موضوع است، گفت: سال گذشته در کرمان و سال آینده نیز این کنفرانس در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی از روز چهارشنبه با حضور اساتید داخلی و خارجی در دانشگاه کردستان آغاز شد و دیروز با معرفی ۱۱ مقاله و ۳ پوستر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.