صفحه اصلی / استان ها / سمنان / سفر روحانی مجالی برای تعمیق همدلی در استان سمنان
سفر روحانی مجالی برای تعمیق همدلی در استان سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان عنوان کرد:

سفر روحانی مجالی برای تعمیق همدلی در استان سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان از سفر کاروان تدبیر و امید به سمنان به‌عنوان مجال و فرصتی برای تحکیم و تعمیق وحدت و انسجام در این استان پهناور نام برد و گفت: دکتر روحانی در سفر به استان سمنان علاوه‌بر حضور در مرکز استان، در شاهرود نیز دیدار مردمی خواهد داشت.

حسن روحانی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «حمیدرضا خدایی‌راد» در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی فعالین رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی  استان سمنان که با هدف هماهنگی برای پوشش خبری برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس‌جمهور به استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در سفرهای پیشین وعده داده بود که در این سفر با مردم شاهرود دیدار مردمی خواهد داشت و دیدار عمومی در این سفر در همین راستا انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که سفر دکتر روحانی در قالب سفرهای استانی انجام می‌شود، افزود: این سفر فرصت خوبی برای ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بیشتر در میان مردم استان است و انتظار می‌رود رسانه‌ها به تقویت این همدلی کمک کنند.

معاونت اداره‌کل روابط عمومی استانداری سمنان بر ضرورت پرهیز از دامن زدن به حواشی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها و موثرین استان باید با پرداختن به متن و دوری جستن از حاشیه‌ها، زمینه بهره‌برداری بیشتر از این سفر پر خیرو برکت را فراهم کنند.

خدایی‌راد ادامه داد: متأسفانه برخی رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل استان و طرح نیازهای واقعی مردم با طرح برخی حواشی به وحدت و انسجام در استان آسیب می‌رسانند.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور نمایندگان رسانه‌ها و خبرنگاران استان در این سفر خبر داد و گفت: انعکاس اخبار این سفر به‌عنوان یک رویداد مهم ملی، باید در دستور کار رسانه‌های معتبر قرار گیرد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان از نهایی شدن پروژه‌ها و برنامه‌های این سفر در نشست شنبه پیش رو در دیدار مشترک با مسئولان نهاد ریاست جمهوری خبر داد و گفت: سفر دکتر روحانی دو روزه است و علاوه‌بر حضور رئیس‌جمهور در سمنان و شاهرود، برخی وزرا و معاونان دکتر روحانی به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان از سفرهای استانی رئیس‌جمهور به‌عنوان رویدادی خبری در ابعاد ملی و بین‌المللی نام برد و خاطرنشان کرد: در پایان این سفر نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه پیش‌بینی شده و شماری از نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند پرسش‌های خود را با عالی‌ترین مقام اجرایی کشور مطرح کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.