صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نباید رقم می‌خورد
دایی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نباید رقم می‌خورد

دایی: تساوی مقابل استقلال خوزستان نباید رقم می‌خورد

سرمربی سایپا از نمایش تیمش مقابل استقلال خوزستان انتقاد کرد.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از تیم حریف بودیم اما در نیمه دوم استقلال خوزستان از ما بهتر بود. متاسفانه دو بازی است که در نیمه دوم بد بازی می‌کنیم. با این حال می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما در دو قدمی دروازه گل نزدیم. در ادامه استقلال خوزستان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. باید ایراداتمان را برطرف کنیم. سعی می‌کنیم تیم‌مان را جمع کنیم. بازی بعدی ما در آبادان سخت است. زمین خراب هم واقعا کار ما را سخت کرده است. از باشگاه خواسته‌ام زمین بازی ما را عوض کند. البته این بهانه نمی‌شود که نیمه دوم را بد بازی کنیم.

دایی اضافه کرد: امروز روی نیمکت ما به غیر از یک بازیکن، سایرین زیر ٢١ و زیر ٢٣سال بودند. داشته‌های ما این است. دو بازی سخت در آبادان داریم و سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وقف بدیدم. برای نیم فصل نیاز به جذب ٣یا۴بازیکن داریم تا بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. نه تنها در تیم‌های صنعتی بلکه در تیمهای لیگ برتری از نظر مالی در بین سه تیم پایین جدول هستیم. خیلی‌ها میگویند ما زمین تمرین داریم اما زمین تمرین ما کیفیت لازم را ندارد و در ابتدای فصل خیلی تلاش کردیم که این زمین را درست کنند که نشد. مدیرعامل قبلی کارخانه قول داده بود این زمین را درست کند که انجام نداد، اما حالا باید خودمان را با این شرایط وقف بدهیم. البته به دنبال بهانه نیستیم اما به عنوان یک تیم آسیایی ان‌شاءالله به ما هم کمک بشود تا این تیم را درست کنیم. جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای ما خیلی مهم است.

سرمربی سایپا افزود: بودجه‌ای که برای جذب بازیکن داشتیم با توجه به تورم نسبت به سال قبل کم بود و نتوانستیم بازیکنی را که می‌خواهیم بگیریم اما با این حال نباید در زمین خودمان با استقلال خوزستان مساوی کنیم. این توهین به ما است. ما به دنبال نتیجه هستیم. متاسفانه بازیکنان ما خودشان را باور ندارد و ما باید این باور را به آنها بدهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.