چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / توضیح روابط عمومی مناطق آزاد درباره یک فیلم حاشیه ساز
توضیح روابط عمومی مناطق آزاد درباره یک فیلم حاشیه ساز

توضیح روابط عمومی مناطق آزاد درباره یک فیلم حاشیه ساز

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با انتشار اطلاعیه ای در مورد انتشار یک فیلم با حاشیه نگاری خلاف واقع، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در روزهای اخیر در برخی از شبکه های مجازی، فیلمی از حاشیه بازدید «مرتضی بانک» دبیر شورای عالی مناطق آزاد از منطقه آزاد اروند منتشر شده که بر اساس آن ادعا شده یکی از محافظان رئیس این شورا در زمان طرح مشکل توسط مراجعه کنندگان، یکی از بانوان را تهدید کرده است.
در واکنش به این ادعا، روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: «در پی انتشار فیلمی کوتاه از مشاور رییس جمهوری در بازدید از منطقه آزاد اروند و حضور تعدادی از بانوان برای پیگیری مطالبات، وی ضمن توضیح اینکه قدمت تاسیس این منطقه آزاد کمتر از زمان لازم برای رسیدگی به مشکلات چندین ساله است، دستور پیگیری و بررسی مشکلات از جمله حل مشکل آسفالت را به مدیرعامل منطقه داد. »
‎«متاسفانه زمان کم باقیمانده از سفر و ازدحام روبه افزایش مردم منطقه برای طرح مشکلاتشان منجر به تصمیم تیم حفاظت برای اعلام پایان زمان برنامه به همکاران خود (حراست سالن) شد که این رفتار، شائبه هایی را برای برخی افراد ایجاد کرد.»
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد اعلام کرده است: ‎البته با توجه به حضور اصحاب رسانه در محل؛ امکان بررسی واقعیت ماجرا که از این زاویه از نگاه دوربین به دور مانده فراهم است.
‎حضور مکرر «مرتضی بانک» در مناطق آزاد کشور برای بازدید و حل معضلات است و وی همواره در مواجهه با مردم در سفر به مناطق آزاد بر پیگیری و بررسی مشکلات آنها تاکید دارد. همچنان که در جریان این سفر، رفع فوری مشکلات مردم با اختصاص بودجه فوق العاده در دستور کار منطقه آزاد اروند قرار گرفت.
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تاکید کرد: ‎قطعا بروز برخی از حواشی نمی تواند بر خدمات بی شمار ارائه شده در توسعه و آبادانی مناطق آزاد کشور سایه بیاندازد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضمن پوزش از فضای به وجود آمده که موجب برداشت های اشتباه شده، پیگیری درخواست های مردم آبادان، خرمشهر و جزیره مینو را وظیفه خود می دانیم.
اقتصام**۹۴۵۴**۲۰۲۲

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر تجاری کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، با بررسی روند ۱۰ ساله عملیات تخلیه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.