صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / با مدیریت درست می‌توان میزان اثر گذاری تحریم‌ها را کاهش داد
با مدیریت درست می‌توان میزان اثر گذاری تحریم‌ها را کاهش داد

سخنگوی حزب اسلامی کار:

با مدیریت درست می‌توان میزان اثر گذاری تحریم‌ها را کاهش داد

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: فرصت فعلی کشور در سطح خرد و کلان برای تحقق مطالبات مردم خیلی خوب است؛ اگر این شرایط درست اجرا شود می توانیم از این زمان بهره برده و با مدیریت درست از رکود و تورم خارج شویم؛ به این ترتییب میزان اثر گذاری تحریم ها را هم کاهش خواهیم داد.

حزب اسلامی کار

محمد نیشابوری در گفت‌وگو با ایسنا ،‌اظهار کرد: تصویب قانون منع به کار گیری بازنشستگان شرایط خوبی را برای دولت فراهم کرد تا بتواند از مدیران مجرب و جوان استفاده کند. تغییر وزرای اقتصادی هم فرصت جدیدی را برای دولت ایجاد کرده است که بتواند نظام خدمت‌رسانی را در ایران به روز و چابک کند.

وی ادامه داد: قاعدتا یکی از مشکلات مهمی که پیش روی کشور است ،‌بحث تحریم‌های آمریکا است. افزایش هزینه‌های زندگی، قیمت کالاها ، قفل شدن مراودات مالی و تجاری با برخی کشورهای‌خارجی افزایش نرخ دلار و ارز تاثیرات منفی بر زندگی مردم گذاشته و با گذار زمان اثر بیش‌تری خواهد گذاشت.

این فعال سیاسی گفت: این تغیرات می تواند ظرفیت جدیدی را برای آقای روحانی ایجاد کند که بتواند با قوانین فعلی و موضوعاتی که وجود داد،عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

وی افزود: از جمله تغیراتی که می‌تون ایجاد کرد این است که به آیین نامه‌ها و مصوبات داخلی دولت ومجلس  توجه ویژه ای داشته و قوانین مزاحم را برطرف کرد؛ از این طریق است که فرصت لازم برای تحقق مطالبات مردم ایجاد می‌شود.

نیشابوری خاطرنشان کرد: فرصت فعلی در سطح خرد و کلان برای تحقق مطالبات مردم خیلی خوب است؛ اگر این شرایط درست اجرا شود می توانیم از این زمان بهره برده و با مدیریت درست از رکود و تورم خارج شویم. به این ترتییب  میزان اثر گذاری تحریم ها را هم کاهش خواهیم داد.

وی در پایان گفت:امیدوارم روحانی ، وزرا و استانداران جدید قدر این فرصت را بدانند و تلاش مضاعفی را برای بهبود اوضاع انجام دهند. از طرف دیگر شهردار تهران هم باید قدر این فرصت را بداند ، هم در نظام مدیریت شهری و هم در دولت باید امکان تعامل بهتر میان NGOها، احزاب، اساتید دانشگاه و نخبگان فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.