صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / وداع تلخ خاتم اردکان از جام باشگاه‌های جهان/برنامه نیمه نهایی مشخص شد
وداع تلخ خاتم اردکان از جام باشگاه‌های جهان/برنامه نیمه نهایی مشخص شد

وداع تلخ خاتم اردکان از جام باشگاه‌های جهان/برنامه نیمه نهایی مشخص شد

در روز پایانی از دور گروهی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان تیم خاتم اردکان با شکست برابر نمایتده لهستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد و اسکرا بلهاتوف نیز مغلوب زنیت کازان شد.

والیبال جام باشگاه‌های جهان 2018 - رسوویا لهستان

با گزارش ایسنا، روز پایانی از دور گروهی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان شب گذشته با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها از ساعت ۲۳ تیم خاتم اردکان در سومین دیدارش با نتیجه سه بر صفر برابر تیم قدرتمند سادا کروزیرو برزیل شکست خورد تا با سه شکست و بدون امتیاز ضمن ایستادن در قعر جدول گروه B به کارش در جام باشگاه‌های جهان پایان دهد.
خاتم ست‌های بازی را با امتیازهای ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۷ و ۱۶-۲۵ به دارنده سه عنوان قهرمانی باشگاه‌های جهان واگذار کرد تا با عملکردی ضعیف و دور از انتظار وداع تلخی با این رقابت‌ها داشته باشد. ساداکروزیرو نیز با یک برد و چهار امتیاز از صعود به دور نهایی بازماند.

همچنین از ساعت ۲۰ دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم لوبه توانست در ادامه روند پیروزی‌هایش در دیداری که حکم سرگروهی را داشت برابر فاکل روسیه با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید تا با سه برد و هشت امتیاز به عنوان صدرنشین گروه A راه یابد و باید در مرحله نیمه نهایی فردا از ساعت ۲۰ به مصاف آسکو رسوویا لهستان برود.

در دیگر دیدار همزمان‌ که از گروه A برگزار شد تیم پرستاره ترنتینو ایتالیا موفق شد با حساب سه بر صفر برابر میزبانش آسکو رسوویا لهستان به پیروزی برسد تا با ۹ امتیاز به عنوان مقتدرترین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود و باید فردا از ساعت ۲۳ به مصاف فاکل روسیه برود.

در آخرین دیدار نیز تیم زنیت کازان روسیه توانست با نتیجه سه بر یک از سد یاران میلادعبادی پور در تیم اسکرا بلهاتوف لهستان بگذرد تا با یک برد و پنج امتیاز ناکام بزرگ جام باشگاهای جهان لقب گرفت و اسکرا نیز با عملکردی دور از انتظار سومین شکست را قبول کرد و با یک امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

برنامه مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

آسکو رسوویا لهستان – لوبه ایتالیا(ساعت ۲۰)

ترنتینو ایتالیا – فاکل روسیه(ساعت ۲۳)

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.