صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون سازمان بازرسی ایران
دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون سازمان بازرسی ایران

دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون سازمان بازرسی ایران

رئیس کمیته بازپرسی جمهوری ارمنستان با هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی فرهادی معاون رئیس سازمان بازرسی کل کشور در امور اقتصادی دیدار کرد.

دیدار رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان با معاون سازمان بازرسی ایران

به گزارش کسب و کار نیوز،  هایک گریگوریان رئیس کمیته بازپرسی جمهوری ارمنستان در این دیدار همکاری نزدیک و موجود بین کمیته بازپرسی و سازمان بازرسی جمهوری اسلامی ایران را مهم دانست و گفت: مبنای همکاری این دو ساختار، یادداشت تفاهم همکاری است که در گذشته به امضاء رسیده است.
رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان اطمینان داد که طرف ارمنی از هیچ تلاشی در راستای تعمیق همکاری با نهادهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران  دریغ نخواهد کرد.
علی فرهادی معاون رئیس سازمان بازرسی کل کشور در امور اقتصادی نیز در جریان این دیدار فعالیت‌های سازمان را ارائه و آمادگی طرف ایرانی در رابطه با تعمیق همکاری با کمیته بازپرسی جمهوی ارمنستان را اعلام کرد.
در جریان این دیدار مسائل مرتبط با روند پرونده‌های کیفری اتباع جمهوری اسلامی ایران که در بخش‌های بازپرسی کمیته بازپرسی رسیدگی می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته بازپرسی ارمنستان نیز اظهار داشت که پرونده‌های کیفری اتباع جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه وی قرار دارند و به دستور وی یک نفر از کارکنان اداره کل نظارت بر پرونده‌های اداره‌های منطقه‌ای بازپرسی کمیته بازپرسی، هر روز اطلاعات دریافت‌شده درباره هر یک از پرونده‌ها را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان منتقل می‌کند.
در این دیدار طرفین مسأله عملیاتی‌تر ساختن تبادل اطلاعات پیرامون روند تحقیقات مقدماتی پرونده‌های کیفری را مهم دانستند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.