صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جدال قلعه‌نویی و گل‌محمدی برای تصاحب صدر جدول
جدال قلعه‌نویی و گل‌محمدی برای تصاحب صدر جدول

جدال قلعه‌نویی و گل‌محمدی برای تصاحب صدر جدول

تیم‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال امروز در چارچوب هفته چهاردهم به مصاف هم می روند.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی

به گزارش کسب و کار نیوز، در سومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) قرار است سه دیدار برگزار شود که تقابل پدیده مشهد و سپاهان اصفهان، تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی در نقش‌جهان اصفهان می‌تواند جذاب‌ترین آن‌ها باشد.

سپاهان – پدیده مشهد

دو تیم درحالی از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند که پدیده با ۲۹ امتیاز، صدرنشین بوده و سپاهان با سه امتیاز کمتر در تعقیب آن قرار دارد. بنابراین شاگردان امیر قلعه‌نویی با توجه به تفاضل بهتر، این فرصت را دارند تا با یک برد خانگی، صدرنشینی خود را نیز جشن بگیرند. یکی از نکات جالب این بازی، تقابل دو سرمربی‌ای است که به پیروزی در دقایق پایانی شهرت دارند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از مسابقه، این لقب را شایسته یحیی گل‌محمدی دانست و گفت: یحیی‌تایم مخصوص اوست. کی‌روش استنلی بازیکن سپاهان و بهترین گلزن لیگ، غایب بزرگ این بازی خواهد بود. اتفاقی که موجب خوشحالی گل‌محمدی شد تا سرمربی پدیده در نشست خبری بگوید: نمی‌توانم خوشحالی خودم را از این موضوع پنهان کنم اما قطعا سپاهان، مهره دیگری جایگزین کی‌روش خواهد کرد.

داوران: حسین زرگر – مهدی الوندی – محمدرضا مدیرروستا – رضا عادل/ ناظر: یدالله جهانبازی

نفت مسجد سلیمان – پیکان تهران

شاگردان مجید جلالی بعد از چهار باخت پیاپی به مسجد سلیمان رفته‌اند تا دست پر از نبرد با نفتی‌ها خارج شوند. این بازی از ساعت ۱۵:۱۵ در  ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز می شود. پیکان که آخرین بردش به دو ماه پیش برمی‌گردد درحال حاضر با شانزده امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و نفت مسجد سلیمان نیز با یازده امتیاز، تیم چهاردهم جدول است. نفت نیز بعد از نتایج ضعیف ابتدای فصل، روی دور امتیاز گرفتن افتاده و با مرزبان در سه هفته اخیر، هفت امتیاز کسب کرده است.

داوران: جواد رحیم زاده – محمدعلی پورمتقی – حسین مرادی – یاسر همرنگ/ ناظر: مسعود مرادی

سایپا – استقلال خوزستان

شاگردان علی دایی در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که در هفت هفته اخیر، طعم پیروزی را نچشیده‌اند و آخرین بردشان به آخرین روز شهریور برمی‌گردد. علی دایی نیز در نشست خبری قبل از بازی، دیدار امروز را بهترین فرصت سایپا برای بازگشت به لیگ دانست و گفت: باید به لیگ برگردیم و بهترین فرصت برای این کار بازی با استقلال خوزستان است.

چنین وضعیت مشابهی در استقلال خوزستان نیز وجود دارد و آن‌ها نیز درهفت هفته اخیر به پیروزی نرسیده‌اند. اما اوضاع جنوبی‌ها وخیم‌تر از سایپاست. آن‌ها بعد از رفتن داریوش یزدی، کریم بوستانی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده‌اند.

داوران: امیر عرب براقی – علی میرزابیگی – براتعلی مولوی – سیدعلی میرغفاری/ ناظر: حاتم بک پور

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.