صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ادامه بحران پیکان در روزی که پدیده صدر را از دست داد/ توقف سایپا مقابل استقلال خوزستان
ادامه بحران پیکان در روزی که پدیده صدر را از دست داد/ توقف سایپا مقابل استقلال خوزستان

هفته چهاردهم لیگ برتر

ادامه بحران پیکان در روزی که پدیده صدر را از دست داد/ توقف سایپا مقابل استقلال خوزستان

شاگردان امیر قلعه‌نویی با برتری مقابل پدیده، به صدر جدول رسیدند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی دنبال شد که در مهم‌ترین بازی، شاگردان قلعه‌نویی با برتری مقابل پدیده، به صدر جدول رسیدند.

در نخستین دیدار که از ساعت ۱۵:۱۵ امروز(جمعه) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز شده بود، تیم سپاهان اصفهان به مصاف پدیده مشهد رفت و در پایان به پیروزی یک بر صفر رسید. در این بازی مهرداد محمدی در دقیقه ۲۶ با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه دروازه پدیده را گشو و تلاش دو تیم با وجود ارائه یک بازی جذاب برای گلزنی بیشتر بی حاصل بود.

سپاهان با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده، صدر جدول را چنگ شاگردان گل‌محمدی درآورد.

در دومین بازی نیز تیم نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۱۵ به مصاف پیکان تهران رفت و در پایان به برد مشابه یک بر صفر دست یافت تا بحران تیم پیکان کماکان ادامه داشته باشد.

در این بازی پیمان میری در دقیقه ۶ پنالتی‌ای که خودش بدست آورده بود را برای نفت مسجد سلیمان تبدیل به گل کرد.

نفتی‌ها با این برد، ۱۴ امتیازی شده و به رده دهم رسیدند. پیکان نیز با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

امروز همچنین در دیگر بازی همزمان شاگردان علی دایی در سایپا به مصاف استقلال خوزستان رفتند و درحالی که سایپا تا دقایق پایانی با تک گل مهدی ترابی(دقیقه ۱۹) از حریف خود پیش بود، بازی در دقیقه ۷۸ توسط محمدرضا مظاهری، به تساوی کشیده شد تا یک شگفتی دیگر هم رقم بخورد و استقلال خوزستانی که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، بتواند از سایپا یک امتیاز بگیرد.

سایپا با این تساوی، به امتیاز  هفدهم رسید و در رتبه هفتم قرار گرفت. اما استقلال خوزستان با پنج امتیاز همچنان در قعر جدول هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.