صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کمیته امداد امسال بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

کمیته امداد امسال بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به این که بخشی از وظایف این نهاد ایجاد فرصت های اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش است، گفت: در این زمینه تا پایان سال جاری بیش از 200 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به گلستان در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بعد از ارزیابی اولیه و توانمندسازی آنها در اولویت کاری این نهاد قرار می ‌گیرد.
وی افزود: در سال ‌های اخیر این نهاد علاوه بر پرداخت حداقل معیشت، رویکرد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را در دستور کار خود قرار داده است.
موسوی در خصوص استان گلستان بیان داشت: این استان در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد در حوزه اشتغال و کارآفرینی مددجویان رشد داشته است.
معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ ها در سالجاری گفت: فرزندان ایتام و محسنین و دانش‌ آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد با شروع مرحله دوم جشن عاطفه‌ ها در مدارس، چشم‌ انتظار دست یاری هموطنان و مردم نیکوکار کشور هستند.
علی رضا عسگریان با بیان این که مشارکت دانش ‌آموزان در این امر موجب رشد تربیتی و اخلاقی آنان خواهد شد، افزود: خانواده ‌ها می ‌توانند کمک‌ های خود به دانش‌ آموزان نیازمند را در قالب لوازم‌ تحریر، لباس و کفش در مدت برپایی جشن عاطفه‌ ها به مدارس تحویل دهند.
وی اضافه کرد: گلستان یکی از استان ‌های پیشرو در جمع‌ آوری صدقات و زکات است که با مشارکت در این امر خداپسندانه، حس نوع‌ دوستی را در کودکانمان تقویت خواهیم کرد.
عسگریان با بیان این که سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به دانش‌ آموزان نیازمند و محروم، کمک‌ شده است، افزود: ۸۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ از محل کمک های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ ها جمع‌ آوری شده بود که ۴۰۰ میلیارد ریال هم از منابع امداد به آن افزوده شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.