صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / پذیرش ۳۰۰ دانشجوی جدید در خوابگاه‌های علوم پزشکی مشهد
پذیرش ۳۰۰ دانشجوی جدید در خوابگاه‌های علوم پزشکی مشهد

پذیرش ۳۰۰ دانشجوی جدید در خوابگاه‌های علوم پزشکی مشهد

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پذیرش 300 دانشجوی جدید در خوابگاه‌های دانشجویی، همزمان با آغاز سال تحصیلی خبرداد.

خوابگاه

به گزارش کسب و کار نیوز، امیررضا صالح مقدم با بیان اینکه نام نویسی دانشجویان پسر در روزهای چهارم و پنجم مهرانجام شد و دانشجویان دختر هفتم الی نهم مهر ماه به صورت متمرکز در حال انجام است، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دکترای حرفه ای در این دانشگاه پذیرفته شده اند که با حضور کارشناسان معاونت آموزشی، فرهنگی و بهداشتی با هدف سرعت و تسهیل در خدمات به صورت متمرکز خدمات مربوط به نام نویسی را دریافت می کنند.

وی افزود: ارائه کارت دانشجویی به دانشجویان و معرفی خوابگاه و کارت تغذیه، پرونده الکترونیکی سلامت و معاینه پزشکی از جمله خدماتی است که در هنگام نام نویسی به دانشجویان  ارائه می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه از لحاظ ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان الگوی نمونه به سایر دانشگاه ها معرفی شده است،گفت:در همین راستا،۱۲مهرماه مراسم نمادی به همراه نمایشگاه با همکاری تشکل های فرهنگی و سیاسی دانشجویان سال بالاتر با هدف توضیحات بیشتر و بیان چالش های پیش رو تشکیل خواهد شد.

صالح مقدم گفت: در ورودی سال تحصیلی بیش از ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد دانشجوی پسر از طریق کنکور  سراسری پذیرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی با بیان اینکه سیستم اداری خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد دولتی است و مکانی استیجاری و خودگردان نداریم،افزود:ما در پذیرش دانشجویان در خوابگاه هیچ گونه مشکلی نداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.