صفحه اصلی / استان ها / فارس / نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری:مسئولان از افراد متعهد و کارآزموده استفاده کنند

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری:مسئولان از افراد متعهد و کارآزموده استفاده کنند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نصب بنر موهوم در شیراز تأکید کرد که مسئولان از افراد متعهد، متدین و کارآزموده در امور استفاده کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای با اشاره به نصب بنر توهین‌آمیز نسبت به شهدا و هم‌چنین عکس‌العمل مردم و مسئولان شهری نسبت به این قضیه واکنش نشان داد.

متن کامل این بیانیه چنین است.

“باسمه تعالی

مسائل اخیر شیراز که برخی جنبه فرهنگی و بعضی جنبه امنیتی دارد هم مایه تاسف است و هم موجب خورسندی. تأسف از این جهت که چگونه برخی جرأت می‌کنند آشکارا و با بودجه بیت‌المال و در هفته دفاع مقدس مروج تصاویر سربازان کودک‌کش اسرائیل باشند و خورسندی بابت واکنش سریع، انقلابی و خودجوش جوانان بصیر و آگاه که باید قدر احساسات پاک این عزیزان را دانست .

اقدام عاجل و انقلابی دستگاه قضایی استان دراین خصوص و نیز در ارتباط با حمایت برخی از فرقه ضاله بهائیت قابل تقدیر است، البته مقتضای انصاف آن است که ضمن تشکر از شهردار محترم شیراز که به سرعت و با قاطعیت، مسئول این اقدام نادرست را برکنار کرد از ایشان بخواهیم جهت تصدی این‌گونه مسئولیت‌های خطیر و حساس، از افراد متعهد، متدین و کار آزموده استفاده کنند تا دیگر شاهد این گونه رخدادهای تلخ نباشیم .

والسلام”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.