صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / معاون عمرانی وزارت کشور منصوب شد

معاون عمرانی وزارت کشور منصوب شد

وزیر کشور در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، "مهدی جمالی‌نژاد" را به عنوان معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، مهدی جمالی نژاد را به عنوان معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور منصوب کرد.

در جلسه امروز (شنبه ۷ مهرماه) شورای معاونین وزارت کشور نیز رحمانی فضلی وزیر کشور از خدمات ارزشمند هوشنگ خندان دل معاون عمرانی سابق این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد و حکم جمالی نژاد به عنوان سکاندار جدید معاونت عمرانی این وزارتخانه را به وی ابلاغ کرد.

گفتنی است، در کارنامه اجرایی مهدی جمالی نژاد سوابقی همچون معاون عمرانی استانداری اصفهان، شهردار اصفهان و شهردار یزد به چشم می خورد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت کشور، در متن حکم وزیر کشور آمده است که  با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب مؤثر و ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

همچنین تلاش موثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هرچه بیشتر شهرداری ها ، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آنها ، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها و سامانه های حمل و نقل ریلی در کلانشهرها، توسعه و بهبود فضای سبز ، کاهش آلودگی هوا ، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت های لازم از آنها ، تقویت و توانمندسازی بیش از پیش دهیاری ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی و سایر برنامه های در دست اقدام آن حوزه از اهم وظایف و مأموریت هایی است که انتظار می رود با استعانت از حضرت حق و با برنامه ریزی مبتنی بر اصول و با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات به آحاد مردم عزیز در اقصی نقاط کشور در جهت تحقق هرچه مطلوب تر آن تلاش و کوشش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.