صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قطری‌ها در تدارک شبی باشکوه در مقابل پرسپولیس

قطری‌ها در تدارک شبی باشکوه در مقابل پرسپولیس

السد با بسیج کردن هواداران خود می‌خواهد شبی باشکوه را در دیدار برابر پرسپولیس رقم بزند و با یک پیروزی قاطع به استقبال دیدار برگشت برود.

یدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از الرای، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد دیدار نیمه نهایی غرب آسیا را در لیگ قهرمانان برگزار می‌کنند. نماینده قطر روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی خود از پرسپولیس ایران پذیرایی می‌کند تا دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار شود.

روزنامه الرای در گزارشی از هواداران السد خواست که برای روحیه دادن به بازیکنان این بار ورزشگاه را پر کنند. این روزنامه نوشت: این بار مسئولیت تنها بر عهده بازیکنان نیست بلکه هواداران هم باید احساس مسئولیت کنند و در این بازی مهم ورزشگاه را پر کنند. السد اگر می‌خواهد که به دور بعد راه پیدا کنند نباید اشتباه الدحیل را تکرار کنند. السد باید یک پیروزی مقتدرانه را در ورزشگاه خانگی خود به دست آورد تا در دیدار برگشت با خیال راحت تر به میدان برود و سناریوی الدحیل برای آنها تکرار نشود.

در ادامه این گزارش آمده است: پرسپولیس بیشترین استفاده را از خطاهای فردی تیم های قطری داشته است تا جایی که در دیدار برگشت مرحله گروهی برابر السد تک گل پرسپولیس  را مرتضی پور علی گنجی مدافع ایرانی السد به اشتباه وارد دروازه خود کرد و در دیدار برگشت برابر الدحیل هم بازیکن الدحیل به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و این باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس گل دوم را به ثمر رسانند و روحیه دو چندانی بگیرند.

” السد اگر به دنبال صعود به فینال است باید در دیدار رفت کار نماینده ایران را تمام کند. بدون شک پرسپولیس به دنبال دفاع کردن در این دیدار است و با تمام نفرات خود دفاع خواهد کرد. خط میانی السد با رهبری ژاوی و خط حمله با رهبری بونجاح وظیفه‌ی سنگین در این دیدار دارند. هواداران باید ورزشگاه را پر کنند تا شبی فراموش نکردنی را رقم بزنند”.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.