صفحه اصلی / سیاسی / دولت / دولت گزارشی از نحوه تامین و توزیع بسته حمایتی به مجلس نداده است
دولت گزارشی از نحوه تامین و توزیع بسته حمایتی به مجلس نداده است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس:

دولت گزارشی از نحوه تامین و توزیع بسته حمایتی به مجلس نداده است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه باید هر چه سریعتر بسته حمایتی ارائه شود، گفت: دولت تا امروز از نحوه تامین و توزیع این بسته گزارشی نداده است.

محمدمهدی مفتح در خصوص اقدامات دولت برای تامین نیازهای ضروری مردم، گفت: دولت تا امروز گزارشی از نحوه تامین و توزیع بسته حمایتی نداده اما اصل این کاری بسیار ضروری است و فوری باید انجام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خانه ملت، مفتح، با اشاره به گرانی‌ها و جبران فشار اقتصادی بر مردم، اظهار داشت: بنده و تعدادی از نمایندگان برای توزیع بسته حمایتی از کالاهای مورد نیاز مردم از جمله پروتئین،روغن، حبوبات، لبنیات را پیشنهاد داده بودیم که با وجود آنکه فوریت آن در مجلس به تصویب رسید اما از آنجایی که دولت اعلام کرده بود که می خواهد این کار را انجام دهد، نمایندگان نیاز به قانون جدید ندیدند و موضوع را رد کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بنابراین تامین نیازهای اولیه مردم در شرایط سخت اقتصادی مطالبه عمومی مجلس و مردم است، در شرایطی که سطح عمومی قیمت ها افزایش یافته و میزان قدرت مردم به میزان قابل توجهی کاهش داشته است باید برای تامین کالاهای ضروری اقدامی جدی صورت گیرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط برای افرادی که حقوق بگیر هستند سخت تر شده است چرا که درآمدشان متناسب با گرانی ها افزایش پیدا نمی کند از این روی باید دولت حتما از نظر تامین تغزیه مردم حمایت لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت قول جبران گرانی ها را داده است، بیان داشت: دولت تصمیم دارد برای جبران گرانی ها اقدامی داشته باشد و هر چه سریعتر این کار را انجام دهد، مردم به خصوص اقشاری که از نظر درآمد سطح پایینی دارند باید از نظر مواد غذای تامین شود تا رشد کودکان و نوجوانان به مخاطره نیافتد.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.