صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / واکنش موسویان به اظهارات ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل
واکنش موسویان به اظهارات ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل

واکنش موسویان به اظهارات ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل

یک دیپلمات پیشین کشورمان به اظهارات رییس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، سید حسین موسویان در صفحه توئیتر خود نوشت: در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ترامپ با ۶۵۰۰ و نتانیاهو با ۸۰ سلاح هسته‌ای، برنامه هسته‌ای ایران را تهدیدی برای صلح بین‌الملل عنوان کردند؛ حال آن که ایران با صفر سلاح هسته‌ای عضو ان‌پی‌تی است و تحت شدیدترین برنامه نظارتی در تاریخ ان‌پی‌تی قرار دارد.

وی ادامه داد: زمان خداحافظی کردن با منع اشاعه تحت رهبری آمریکا و اسرائیل فرارسیده است.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی تصاویری را در سازمان ملل نشان داد که به ادعای او، تاسیسات سرّی ایران را در چند نقطه از جمله در «تورقوزآباد» نشان می‌داد! نتانیاهو گفت، تصاویری که نشان می‌دهد محل یک آرشیو اسناد اتمی و یک انبار مواد و تجهیزات اتمی ایران است!

در حالی که ایران تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد و آژانس در گزارش‌های خود پایبندی تهران را بارها اعلام کرده است، دونالد ترامپ در مجمع عمومی اظهار کرد، کشوری که شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد و اسرائیل را تهدید می‌کند، نباید به سلاح‌های پیشرفته از جمله کلاهک‌های هسته‌ای دسترسی داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.