صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهاجری: یوسفی با مچ ورم کرده بازی کرد/ ضد فوتبال بازی نکردیم
مهاجری: یوسفی با مچ ورم کرده بازی کرد/ ضد فوتبال بازی نکردیم

مهاجری: یوسفی با مچ ورم کرده بازی کرد/ ضد فوتبال بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش یک امتیاز ارزشمند را در اهواز از تیم فولاد خوزستان گرفته است.

رضا مهاجری

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز درباره مصاف تیمش گفت: فولاد خیلی تلاش کرد تا پیروز این میدان شود ولی ما ضد فوتبال بازی نکردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. من بازی‌های قبلی فولاد را نگاه کرده‌ بودم. آن‌ها فرصت‌های زیادی به دست می‌آوردند ولی ما خط حمله آن‌ها را کنترل کردیم. کمبود یار و مصدومیت‌ها باعث شد زمانی که نیاز به کنترل بازی داشتیم، یک گل دریافت کنیم. گل حریف روی یک ضربه ایستگاهی بود و در ضربات ایستگاهی برتری نفرات خودش را خیلی نشان نمی‌دهد. در کل یک امتیاز مقابل تیم پرقدرت فولاد آن هم در اهواز ارزش کمی ندارد. باید تلاش کنیم تا اندوخته‌هایمان را حفظ کنیم. دیدید تعویض‌های ما همه بازیکنان جوان و امید بودند. بازی دادن به آن‌ها تاوان دارد و تاوانش گل خوردن در دقیقه ۹۰ است.

او ادامه داد: ما برای مساوی وارد میدان نشدیم ولی نوع بازی فولاد اجازه نمی‌داد رو به جلو هم برویم. نیمه اول بدن بازیکنان‌مان سنگین بود ولی در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. هرچند که پیروز را با تساوی در نهایت عوض کردیم. از محسن یوسفی بابت اینکه در این بازی با وجود اینکه مچ پایش ورم کرده بود به میدان رفت. از مسیح زاهدی و اهل شاخه هم تشکر می‌کنم که همه تلاش‌شان را کردند.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان اضافه کرد: دست‌پاچگی بازیکنان برای بازیکن جوان اتفاق می‌افتد. بدشانسی ما هم این است که بازیکنان مصدوم زیادی داریم. تفاوت دو تیم تعویض‌هایشان بود و شما تعویض‌ها را دیدید. تاکتیک‌های تیم ما باعث شد امروز سرعت تیم فولاد گرفته شود و من از بازیکنانم ممنونم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.