صفحه اصلی / استان ها / گیلان / قطعی گاز ۷۰ خانوار تالشی بر اثر سیل
قطعی گاز ۷۰ خانوار تالشی بر اثر سیل

قطعی گاز ۷۰ خانوار تالشی بر اثر سیل

​مدیرعامل شرکت گاز گیلان،گفت: بر اثر وقوع سیل در تالش، به علت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز 340 خانوار از روستاهای تالش و اسالم قطع شد که تاکنون با تلاش کارکنان گاز استان گیلان، گاز 270 خانوار سیل زده در تالش وصل شده است.

سیلاب

به گزارش کسب و کار نیوز گیلان اظهار کرد: پرسنل اداره گاز تالش از اولین ساعات حادثه با تشکیل تیم های امدادی در مناطق سیل زده حاضر شدند و اقدام به برطرف کردن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده کردند.

وی اضافه کرد: در بازدید میدانی که از مناطق سیل زده انجام دادم می توانم به جرات بگویم سیل صدمات زیادی را در منطقه تالش داشته و به تاسیسات و لوله های گاز  هم در برخی از مناطق آسیب وارد کرده است.

اکبر ادامه داد:  با تلاش همکارانم در اداره گاز شهرستان تالش توانسته ایم تا عصر جمعه ۶ مهرماه گاز ۲۷۰ خانوار را مجددا وصل کنیم و در مناطقی که بجهت تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست بو مسائل ایمنی گاز آنها توسط خود شرکت گاز قطع است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: هم اکنون ۷۰ خانوار روستاهای شیخ محله؛ خرجگیل، دهنه طولارود و پی سرای جوکندان بخش مرکزی باقیمانده است که مسیر دسترسی به آنها توسط سیل از بین رفته و برای وصلی مجدد گاز، نیاز به ایجاد دوباره راه است.

وی از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا کرد تا در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جدا خودداری کرده و در صورت هر گونه اشکال با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.