صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان، نیاز حیاتی خوزستان است
ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان، نیاز حیاتی خوزستان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان، نیاز حیاتی خوزستان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ساخت مرکز درمانی و بیمارستان جامع تخصصی زنان و زایمان نیاز حیاتی استان است.

بیمارستان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح شنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه اظهار کرد: برخی شهرهای استان مثل حمیدیه و باوی هنوز بیمارستان ندارند و بیمارستان شهر کارون نیز پاسخگوی نیاز مردم نیست و بار درمانی همه اینها به سمت اهواز سرازیر می‌شود و تراکم بیمار را در مراکز درمانی آن بالا می‌برد.

وی افزود: علاوه بر این از استان‌های اطراف که خوزستان، سابق بر این مرکزیتی برای آنها داشته به خوزستان و اهواز می‌آیند و این مسئله هم به تراکم بیمار در اهواز اضافه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: علاوه بر این از استان‌های جنوبی عراق مثل ناصریه، العماره، بصره نیز بیماران برای درمان به خوزستان و بیشتر اهواز می‌آیند که این نیز عاملی برای افزایش بار درمانی بیمارستان‌های اهواز شده است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به عدم وجود بیمارستان تخصصی جامع زنان و زایمان از وزیر بهداشت خواست این نوع بیمارستان در اهواز ساخته شود.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان بزرگ توسط جمعی از پزشکان استان درخواستی است که از آنها به ما منتقل شده و ما هم انتظار داریم این مسئله مورد توجه قرار گیرد تا سبب سبک‌تر شدن بار درمانی بیمارستان‌های دولتی شود.

همچنین وزیر بهداشت در پاسخ به درخواست آیت الله موسوی جزایری مبنی‌بر ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان و زایمان در اهواز و ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی، قول مساعد برای ساخت هر دو بیمارستان را داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.