صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کارشناسی داوری دیدار استقلال و السد
کارشناسی داوری دیدار استقلال و السد

کارشناسی داوری دیدار استقلال و السد

حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید داور دیدار استقلال و السد عملکرد خوبی داشت.

دیدار استقلال و السد

حسین عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داور دیدار استقلال و السد قطر اظهار کرد: داوری کاملا عادلانه بود و داور بازی را عالی قضاوت کرد و هیچ‌گونه مشکلی نداشت.

وی افزود: داور بازی با تحرکات خوب و جابه‌جایی‌هایی که داشت در صحنه‌ها به موقع می‌رسید و بازی را به طور کامل خوب مدیریت کرد به طوری که شاهد بودیم درگیری‌هایی نصفه و نیمه‌ای در زمین ایجاد می‌شد اما داور با حرکات بدن به خوبی و به دور از استرس بازیکنان را مدیریت می‌کرد.

او در مورد صحنه پنالتی‌ای که به سود السد اعلام شد، گفت: پنالتی کاملا درست اعلام شد و داور حتی می‌توانست بازیکن خاطی را جریمه کند. البته داور یک صحنه اشتباه هم داشت و آن هم آفساید غلطی بود که برای تیم السد گرفت. در کل معتقدم داور تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

عسگری در پایان درباره سنگ‌هایی که هواداران استقلال به زمین پرت می‌کردند هم گفت: این هم یک مشکل بزرگ است. شنیدم آقای فتحی در گفت‌وگو با رادیو می‌گفتند در مقر ای‌اف‌سی به خاطر همین اتفاقات باشگاه استقلال ۸۷ هزار دلار جریمه شده است. این مسائل و حرکات در فوتبال ایران باید مدیریت شود تا شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم. ما نمی‌خواهیم در مورد مسائل صحبت کنیم اما استقلال از نظر فنی شکست خورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.