صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پیروز قربانی: السد در کلاس جهانی بازی می‌کند/ شفر روی تعویض نویمایر اشتباه کرد
پیروز قربانی: السد در کلاس جهانی بازی می‌کند/ شفر روی تعویض نویمایر اشتباه کرد

پیروز قربانی: السد در کلاس جهانی بازی می‌کند/ شفر روی تعویض نویمایر اشتباه کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیم السد قطر مستحق پیروزی برابر آبی‌های پایتخت بود.

پیروز قربانی

پیروز قربانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست استقلال برابر السد اظهار کرد: فکر می‌کنم حق به حقدار رسید. السد تیم قدرتمندی بود و در طول بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در نهایت به آن چیزی که حقش بود، رسید. استقلال بعد از آنکه به گل رسید می‌توانست بهتر عمل کند و بازی را مدیریت کند اما این کار را نکرد تا شانسش برای صعود کمتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود استقلال پس از گل بازی تدافعی را در دستور کار قرار دهد، گفت: مربی در آن لحظه تدبیر خاص خودش را داشت اما من فکر می‌کنم آقای شفر روی تعویض روزبه چشمی و نویمایر اشتباه کرد.

قربانی در ادامه اضافه کرد: با این نتیجه کار خیلی سخت است. این را باید قبول کنیم که السد تیم قدرتمندی است که در کلاس جهانی فوتبال بازی می‌کند. آنها سه، چهار بازیکن داشتند که واقعا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند مثل گابی و ژاوی که میانه زمین را به طور کامل در اختیار گرفته بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای صعود استقلال قائل هستید یا خیر، گفت: کار برای صعود خیلی سخت است اما قاعدتا در بازی برگشت فشار بر روی تیم کمتر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند راحت‌تر بازی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.