صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مقامات اسرائیلی خواهان لغو گذرنامه دیپلماتیک اعراب کنست شدند
مقامات اسرائیلی خواهان لغو گذرنامه دیپلماتیک اعراب کنست شدند

مقامات اسرائیلی خواهان لغو گذرنامه دیپلماتیک اعراب کنست شدند

اعضای حزب لیکود اسرائیل خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته پارلمان در داخل کنست به منظور بررسی لغو گذرنامه دیپلماتیک اعضای لیست عربی مشترک شدند.

نمایندگان عرب کنست

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از القدس‌العربی، این درخواست در چارچوب این مساله مطرح شد که نمایندگان عرب کمیته پارلمانی کنست به دنبال صدور قطعنامه‌ای از سوی سازمان ملل در محکومیت قانون “کشور یهود” اسرائیل مصوب ماه گذشته هستند.

یکی از اعضای حزب لیکود این اقدام نمایندگان عرب‌زبان کنست را “خیانت” توصیف کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف، این خائنان نمی‌توانند از گذرنامه‌های دیپلماتیک اسرائیل استفاده کنند.

احمد الطیبی، نماینده عرب کنست اخیرا آنچه به فهرست مشترک احزاب عرب منسوب کردند را تکذیب کرد و گفت: این اخبار دروغ و جعلی هستند و فهرست مشترک در سازمان ملل هیچ جایگاهی ندارد، لذا نمی‌تواند هیچ ابتکار عملی از این نوع را در سازمان‌های بین‌المللی مطرح کند.

لیست مشترک احزاب عرب عبارت است از تشکیل ائتلافی سیاسی که تشکیلات سیاسی عربی در صفوفش گرد هم آمده‌اند و سومین فراکسیون مهم پارلمان اسرائیل پس از حزب لیکود و اردوگاه صهیونیستی است. لیست مشترک همچنین ۱۳ عضو در کنست دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.