صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / مظاهری: کاظم‌زاده شایسته مدال بود/ به تورنمنت تدارکاتی نیاز داریم
مظاهری: کاظم‌زاده شایسته مدال بود/ به تورنمنت تدارکاتی نیاز داریم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

مظاهری: کاظم‌زاده شایسته مدال بود/ به تورنمنت تدارکاتی نیاز داریم

مربی تیم ملی بوکس گفت: کاظم‌زاده شایستگی مدال را داشت اما برای موفقیت در بازی‌های آسیایی، نیاز به سرمایه‌گذاری و تورنمنت‌های تدارکاتی بیشتر است.

بوکس

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس ایران پس از شکست سجاد کاظم‌زاده مشتزن وزن ۶۹ کیلوگرم مقابل حریف تایلندی، گفت: سجاد مبارزه بدی نداشت، منتها حریف او بسیار باتجربه‌تر و قدرتمندتر از سجاد بود و توانست بوکسور ما را شکست دهد.

مظاهری در ادامه با بیان اینکه بوکسورهای ایران به تورنمنت‌های تدارکاتی نیاز دارند، توضیح داد: بچه‌های ما برای اینکه بتوانند در مسابقات مهمی چون بازی‌های آسیایی موفق عمل کرده و به مدال برسند، باید میادین بیشتری دیده و باتجربه‌تر شوند. شک نکنید اگر سجاد قبل از بازی‌های آسیایی در تورنمت‌های بیشتری حضور پیدا کرده و با تجربه بیشتری راهی میدان آسیایی می‌شد، به مدال می‌رسید. اما حالا با تمام شایستگی که برای کسب مدال داشت شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مربی تیم ملی بوکس درباره آخرین بوکسور ایران در بازی‌های آسیایی گفت: فردا شاهین موسوی مقابل نماینده ازبکستان به میدان خواهد رفت، کار سختی دارد. امیدوارم سربلند از این میدان خارج شود.

مظاهری در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: بازی‌های آسیایی میدانی نیست که در آن به راحتی به کسی مدال دهند. برای موفقیت در این مسابقات باید سرمایه‌گذاری زیادی صورت گیرد و نمایندگان بسیاری را آماده حضور در مسابقات کرد. متاسفانه قبل از حضور در بازی‌ها بوکس ایران را با کاهش اوزان محدود کردند وگرنه ما با مشتزنان سنگین وزن خود می توانستیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.