صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / بهره برداری از ۲۴۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان در استان چهار محال و بختیاری
بهره برداری از ۲۴۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان در استان چهار محال و بختیاری

در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار

بهره برداری از ۲۴۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان در استان چهار محال و بختیاری

هومن نجاتی- اقبال عباسی روز سه شنبه در آئین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت شهرستان شهرکرد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته دولت بجای تبریک این هفته به شخص رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، رئیس جمهور را برای پرسش به مجلس می کشاند که این خود از مصادیق بارز آزادی در جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، عباسی در ادامه با اشاره به اقدامات فرمانداری شهرستان شهرکرد در هفته دولت افزود: فرماندار این شهرستان در هفته دولت تلاش های قابل توجهی صورت داده و پروژه های قابل توجهی در این هفته در حوزه شهرستان شهرکرد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی گفت: اعتبارات استانی مصوب در سال گذشته ۷۶ میلیارد بود که از این میزان ۴۰ میلیارد تومان در مجموع تخصیص یافت اما در سال جاری ۶۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب شد و تا امروز ۵۶ میلیارد تومان آن ابلاغ شده و ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است و در مجموع اعتبارات شهرستان شهرکرد سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ وضعیت بهتری داشته و در عین حال وضعیت سایر شهرستان ها رو به بهبود است.

استاندار تصریح کرد: در طول ۵ سال خدمت دولت تدبیر و امید بیش از ۲ هزار پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد در حوزه دولت و همچنین ۳۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و در مجموع ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی پروژه افتتاح و بهره برداری رسیده است.
عباسی در ادامه با اشاره بهره برداری واحدهای مسکونی در حوزه بنیاد مسکن گفت: ۳ و ۷۰۰ مین واحد مسکونی احداث شده در شهرستان کیار ، ۸ هزار و یکصدمین واحد در شهرستان لردگان و ۱ هزار سیصد مین واحد مسکونی در شهرستان بن توسط بنیاد مسکن افتتاح و بهره برداری رسیده است.
وی افزود: امسال در هفته دولت ۲۴۳ پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان و افتتاح و در بخش خصوصی نیز ۵۷ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان مختص به هفته دولت افتتاح و بهره برداری می رسد و ۱۲ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان با اشتغال ۸۹ نفر کلنگ زنی خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حدود ۸۰ درصد از اقدامات زیرساختی در استان چهارمحال و بختیاری در طول سال اخیر نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.
عباسی افزود: اقدامات صورت گرفته در طول ۴۰ سال اخیر در نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با اقدامات قبل از انقلاب با توجه به ارزش بالای ریال، جمعیت و نسبت درآمد به نسبت جمهوری اسلامی بسیار مشهود است که پیشرفت کشور بعد از انقلاب صورت گرفته است.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.