صفحه اصلی / سرخط خبرها / برگزاری کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی
برگزاری کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی

برگزاری کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی گفت: امید است با برپایی این رویداد سه روزه شاهد تقابل هر چه بهتر و بیشتر مد ایران با عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی مؤسسه مدآرت، نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه ۹۷ از ساعت ۸ تا ۲۰ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

امیرعماد اسکویی، مدیر گروه «مدآرت» و دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: مجموعه ما طی سال‌های اخیر در زمینه‌های انجام امور تبلیغاتی، مشاوره و برندسازی، فعالیت‌هایی را به اشکال گوناگون انجام داده و در این دوره به دلیل مشاهده ضعف‌های عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفتیم که کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی را طی سه روز در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار کنیم.

اسکویی در ادامه به ضعف طراحان لباس در زمینه شناخت محیط‌های کسب و کار، لزوم ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب آثار و نحوه جلب رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: این دوره از کارگاه آموزشی پس از ۴ ماه رایزنی و مشورت با دانشگاه‌های بین‌المللی شکل گرفت و در ادامه با اخذ مجوز برگزاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از آنجا که مسئولین این وزارتخانه نیز به ضعف عملی طراحان لباس اشراف داشتند، تصمیم بر آن شد تا این کارگاه پیش از آغاز سال جدید تحصیلی در دانشگاه‌ها برگزار شود.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی افزود: توجه به طراحی آناتومی بدن، ترکیب طرح و ترکیب پارچه، رفع نقاط ضعف در درک معنا و مفهوم برند و تفاوت بازاریابی و فروش از جمله مسائلی است که دراین دوره مورد توجه قرار می گیرد و کارگاه های مکملی نیز در زمینه‌های مختلف برپا خواهد شد.

اسکویی گفت: بسیاری از طراحان لباس و صاحبان برند در زمینه راهکارهای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در ایران و خارج از کشور شناخت کافی را ندارند و امید است با برپایی کارگاه‌ها و حضور اسایتد مجرب بین‌المللی، در ادامه شاهد رفع نواقص موجود باشیم.

او در ارتباط با اهداف و چشم‌اندازهای گروه «مدآرت» در ادامه برپایی این کارگاه آموزشی اظهار داشت: امید است در نیمه دوم سال جاری، شاهد تقابل هر چه بهتر و بیشتر میان مد ایران و بین‌الملل باشیم و با حضور اساتید بین‌المللی در ایران و حضور طراحان ایرانی در رویدادهای خارجی، شاهد پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر در عرصه مد و لباس ایرانی باشیم.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی در خاتمه از همراهی و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سازمان میراث فرهنگی و پلیس اماکن و امنیت در راستای تحقق شعار “#ایرانی بپوشیم” تقدیر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.