صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: باختیم اما به بازی برگشت امیدواریم/ ریسک کردم و تغییر سیستم دادم
برانکو: باختیم اما به بازی برگشت امیدواریم/ ریسک کردم و تغییر سیستم دادم

برانکو: باختیم اما به بازی برگشت امیدواریم/ ریسک کردم و تغییر سیستم دادم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به بازی برگشت تیمش برابر الدحیل امیدوار است.

برانکو

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکویچ پس از شکست تیمش برابر الدحیل اظهار کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها صددرصد تلاش خودشان را انجام داده‌اند و امروز نشان دادند از نهایت تلاششان استفاده کردند. ما امروز برابر الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما امیدواریم در تهران بتوانیم کاری انجام بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به نتیجه به دست آمده چقدر شانس برای صعود تیمش قائل است، گفت: الدحیل یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست اما در تهران نتیجه بهتری می‌گیریم چراکه انتظار داریم از یار دیگر ما که همان هواداران و حضور ۸۰ هزار نفری آنهاست، بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که امروز سیستم تیمش را با ۴-۴-۲ لوزی به زمین فرستاد و درباره ریسکی که انجام داد، گفت: بازی‌های قدیم الدحیل را نگاه کرده بودم و تلاش کردیم که نقطه ضعف این تیم را پیدا کنیم که نقطه ضعفی نداشتند. پرسپولیس هم تیمی است که ۴۰ میلیون هوادار دارد. ولی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا کار خیلی سخت بود چراکه تیم ضعیفی وجود ندارد. ما این ریسک را کردیم چراکه نشان دادیم در دو سیستم می‌توانیم خوب باشیم. امروز اشتباهاتی وجود داشت اما این یک چیز نرمال است و هر در بازی می‌تواند رخ دهد.

وی تصریح کرد: بازی دو نیمه داشت که نیمه اول در قطر بود که ما باختیم و از نتیجه راضی نیستیم اما نتیجه باخت یک بر صفر ما را فعال و امیدوار نگه می‌دارد تا بتوانیم با حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار و با کمک یار دوازدهم بتوانیم در ورزشگاه آزادی جوی را به وجود بیاوریم که بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم و به صعود امیدوار باشیم. طبیعتا الدحیل بازیکنان خیلی خوبی دارد اما با این حال ما امروز می‌توانستیم گل مساوی را هم بزنیم اما با توجه به نتیجه‌ای که این تیم مقابل رقبایش به دست آورده بود امروز نتیجه خوبی گرفتیم و این نتیجه ما را به بازی برگشت امیدوار نگه می‌دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.