صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / امیر مهدی‌زاده: اهداف بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های آسیایی دارم
امیر مهدی‌زاده: اهداف بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های آسیایی دارم

امیر مهدی‌زاده: اهداف بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های آسیایی دارم

ملی‌پوش کاراته ایران با بیان این‌که اتفاقات بازی‌های آسیایی را فراموش کرده‌ام، گفت: اهداف بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های آسیایی دارم و تمام تمرکزم را روی این اهداف قرار داده‌ام.

امیر مهدی‌زاده

‌امیر مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، عنوان کرد:من چهار سال قبل در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به کسب مدال طلا شدم و در این چهار سال تلاش زیادی کردم که به این بازی‌ها برسم و بهترین مدال را برای کشور کسب کنم که با اتفاقاتی که در فینال جاکارتا رخ داد، در اینجا نقره گرفتم.

ملی پوش کاراته ایران تصریح کرد: در دیدار فینال مقابل حریفی از کشور میزبان با نتیجه ۹ بر ۷ شکست خوردم. این مسابقات برای من با این نتیجه به پایان رسید و دیگر به مسابقات دیروز فکر نمی‌کنم و کاملا این مسابقه را فراموش کردم؛ من اهداف بزرگ تری نسبت به بازی‌های آسیایی دارم و باید تمام حواس و تمرکز خودم را برای مسابقات پیش‌رو قرار بدهم.

قهرمان دو دوره کاراته جهان اظهار کرد: از امروز تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در مسابقات کاراته وان آلمان و قهرمانی جهان که بسیار اهمیت دارد و کمتر از دوماه دیگر برگزار می‌شود موفق شوم و عنوان قهرمانی جهان که در سال ۲۰۱۶ کسب کردم، دفاع کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.