صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اتصال شرکت‌های پیشرو به متقاضیان مشاغل خانگی در مناطق مختلف جغرافیایی ضروریست

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اتصال شرکت‌های پیشرو به متقاضیان مشاغل خانگی در مناطق مختلف جغرافیایی ضروریست

همزمان با آغاز مرحله دوم الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با عنوان «توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی» و به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون اقدامات انجام گرفته در این زمینه ، جلسه ویدئوکنفرانس با حضور منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، منصوری در این جلسه که با مشارکت مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران جهاد دانشگاهی استان های پایلوت طرح توسعه مشاغل خانگی ( استان های خراسان رضوی،خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ایلام، آذربایجان غربی ، چهارمحال بختیاری کردستان ،کرمانشاه و لرستان) و بنگاه های پیشرو مشارکت کننده، برگزار شد، با اشاره به اهمیت شبکه های کسب و کار ، بر ضرورت اتصال شرکت های پیشرو به متقاضیان مشاغل خانگی در مناطق جغرافیایی مختلف تأکید کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی وجود نظام استاندارد و کنترل کیفی واحد برای تأیید اصالت و هویت کالای ایرانی را نیز متذکر شد.
در ادامه این جلسه مهناز امامامدادی رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی نیز با اشاره به تجارب حاصله در این زمینه بر ضرورت کاهش وابستگی به تسهیلات به عنوان یکی از اهداف طرح و از اصول موفقیت در مشاغل خانگی اشاره کرد.
همچنین بیجندی رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، به اقدامات مهم انجام گرفته در زمینه ایجاد بازار برای محصولات مشاغل خانگی از جمله ارسال محصولات مشاغل خانگی توسط شرکت های پیشرو به کشور کانادا اشاره کرد.
در ادامه هر یک از مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیران جهاد دانشگاهی و بنگاه های پیشرو ، ضمن بیان اقدامات انجام گرفته، پیشنهادات و راهکارهایی را در جهت بهبود و تسریع در پیاده سازی و اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی ارائه کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.