صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پورموسوی: اولین قدم را در لیگ‌برتر خوب برداشتیم/ هواداران دلخور هستند
پورموسوی: اولین قدم را در لیگ‌برتر خوب برداشتیم/ هواداران دلخور هستند

پورموسوی: اولین قدم را در لیگ‌برتر خوب برداشتیم/ هواداران دلخور هستند

سرمربی فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر که اولین قدم را در لیگ برتر خوب برداشتیم. بازی سخت و حساسی بود. یک برد با ارزش کسب کردیم.

سید اکبر پورموسوی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید اکبر پورموسوی بعد از پیروزی ۲ بر یک لحظه آخری تیمش مقابل پارس جنوبی جم، در نشست خبر اظهار کرد: خدا را شکر که اولین قدم را در لیگ برتر خوب برداشتیم. بازی سخت و حساسی بود. یک برد با ارزش کسب کردیم و به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی این برد را به کارگران شرکت فولا تقدیم می‌کنم. با این برد اعلام می‌کنیم همیشه به یادشان هستیم. از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنیم.

او با خسته نباشید به بازیکنانش گفت: کسب اولین برد در خانه سخت است چرا که سال گذشته در بازی آخر شکست خورده بودیم. سعی می‌کنیم با کار بیش‌تر مشکلات را حل کنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند. آن‌ها از بازی آخر در لیگ برتر دلخور بودند. هنوز برای بهتر شدن مشکلاتی در تیم هست.

سرمربی فولاد خوزستان درباره مشکل بدنی بازیکنانش در این بازی و ضعف در برخی پست‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به این که دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان در نیمه دوم دچار مشکل شدند. تلاش می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. با بپذیریم که اگر می‌خواهیم تیم قابل احترامی باشیم نباید به حریف موقعیت بدهیم.

پورموسوی گفت: ما یک مقدار تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم. تیم حریف بازی مستقیم انجام داد و خطوط تیم ما فاصله گرفت. هافبک‌های ما از بازی خارج شده بودند. تلاش می‌کنیم این ضعف را جبران کنیم. نیاز به کار ترکیبی و تیمی داریم. بازیکنان خوبی در خط هافبک و حمله داریم. شکست دادن تیم پارس به این راحتی نیست. سال گذشته و امسال پارس جزو مدعیان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.