صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / واکنش فتحی به اعتراضات هواداران استقلال: هوداران صبور باشند

واکنش فتحی به اعتراضات هواداران استقلال: هوداران صبور باشند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید وضعیت این تیم در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، امیرحسین فتحی پس از نخستین بازی استقلال در لیگ هجدهم که منجر به تساوی بدون گل مقابل پیکان شد اظهار کرد: امیدوارم با توجه به بضاعتی که داریم هفته به هفته بهتر شویم.

او درباره فحاشی‌های هواداران استقلال نسبت به وزیر ورزش تصریح کرد: هواداران عزیزمان باید تحمل بیشتری داشته باشند. امروز تیم‌های بزرگ که بازیکنان‌شان را از دست نداده‌اند و بازیکنان خوبی هم جذب کردند متوقف شدند. مطمئن باشید استقلال در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره نماندن جپارف در استقلال و وضعیت نامشخص تیام در این تیم اظهار کرد: ما کارمان را در نقل و انتقالات دیر شروع کردیم. رفتن جپارف یا تیام به باشگاه ربطی ندارد و ما همه تلاش‌مان را کردیم. امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم  بازیکنان خوب داخلی و خارجی جذب کنیم تا بتوانیم جایگاه اصلی‌مان را پیدا کنیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که سرمنشاء شعار هواداران علیه وزیر چه کسانی هستند گفت: قطعا با افرادی که سرمنشاء این ماجرا هستند برخورد خواهد شد. قطعا این ماجرا خط‌دهی شده بود و ما پیگیر این ماجرا از طریق دوستان‌مان در وزارت ورزش هستیم. هواداران فهیم ما این افراد را از خودشان جدا کنند. ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بازیکنان جو ورزشگاه بهتر شود. این اتفاق تنها از سوی اندکی از تماشاگران رخ داد.

او درباره آخرین وضعیت پرونده صیادمنش گفت: از نظر ما و سازمان لیگ پرونده صیادمنش پرونده سالم و پاکی است و مشکلی ندارد. اگر سایپا در کمیته انضباطی طرح دعوا کرده است باید منتظر باشیم تا آن‌ها رسیدگی کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با علی قربانی قرارداد جدیدی امضا شده است بیان کرد: هیچ قراردادی با این بازیکن امضا نشده است. در این هفته با نظر آقای شفر این قرارداد امضا خواهد شد.

فتحی درباره آخرین وضعیت بویان توضیح داد: هنوز شفر پاسخ ما را درباره این بازیکن نداده است.

او در پایان درباره مذاکره با مرتضی تبریزی تصریح کرد: ان‌شاءالله در این هفته وضعیت ما مشخص می‌شود و با باشگاه ذوب آهن بر سر رقم رضایت‌نامه او به توافق برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.