صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲ تن دیگر در عملیات مقاومتی فلسطینیان
هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲ تن دیگر در عملیات مقاومتی فلسطینیان

هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲ تن دیگر در عملیات مقاومتی فلسطینیان

در پی عملیات مقاومتی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین "آدم" میان رام الله و قدس اشغالی، یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

فلسطین

به گزارش کسب و کار نیوز، منابع صهیونیستی اعلام کردند، مجری عملیات با ورود به این شهرک، ۳ شهرک نشین صهیونیست را زخمی کرد که یکی از آنها به خاطر شدت جراحات به هلاکت رسید و حال ۲ نفر دیگر هم وخیم گزارش شده است.

در همین حال، منابع صهیونیستی از شهادت مجری این عملیات خبر دادند و تاکید کردند که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بلافاصله خود را به محل وقوع عملیات رسانده و آنجا را به محاصره خود درآوردند و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به سمت مجری این عملیات مقاومتی تیراندازی کردند که منجر به شهادت وی شد.

ارتش صهیونیستی از ترس نفوذ شمار بیشتری از فلسطینیان به این شهرک، از ساکنان آن خواست که در منازل خود باقی بمانند و تمامی درها را ببندند.

جنبش حماس عملیات “قهرمانانه” شهرک آدم در جنوب رام الله را تبریک گفت و اعلام کرد که «این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی است که در ادامه انتفاضه دامنه دار ملت فلسطین صورت می‌گیرد.»

عبد اللطیف قانوع سخنگوی حماس خاطر نشان کرد: “ملت و مقاومت مسلحانه و مسالمت آمیز فلسطین گزینه های متعددی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و جنایت های آن پیش روی خود دارد.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.