صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / نسبت به آینده مایوس نیستیم
نسبت به آینده مایوس نیستیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نسبت به آینده مایوس نیستیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آینده کشور روشن است و نسبت به آن یاس نداریم.

دری نجف‌‌آبادی

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با تاکید بر تصمیم‌گیری و عملکردی توام با عقلانیت بیان کرد: طبق فرموده امام رضا(ع) دوست هر انسانی عقل اوست و جهالت دشمن انسان است و باید هر تصمیم‌گیری و اقدام معقولانه و فارغ از هیجان و احساسات باشد.

وی تصریح کرد: اگر امام راحل انقلاب و اقدام بزرگی را در جهان رقم زد حاصل عقلانیت ایشان بوده است چراکه عقل چراغ راه است، خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد و راهگشای مسیر انسان است و باید تصمیمات خردمندانه و به دور از تحریک و تحت تاثیر قرار گرفتن افراد جاهل اتخاذ کرد.

دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: مراکز فرهنگی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی باید در مسیر عقلانیت حرکت کنند و اعتماد جامعه را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه با هدایت‌های مقام معظم رهبری آینده روشنی را پیش‌رو داریم و مایوس نخواهیم شد، افزود: انقلاب اسلامی از صفر شروع کرده، تا به این مرحله رسیده است و نسبت به آینده یأس نداریم.

امام جمعه اراک با اشاره به سالروز عملیات مرصاد عنوان کرد: پس از این عملیات دشمن فکر می‌کرد که در بیشه ایران شیری وجود ندارد، اما همگان باید بدانند که زمانی که پای دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و رهبری به میان باشد همه آماده دفاع هستند و این آمادگی عامل اقتدار و قدرت نظام است.

وی تصریح کرد: ترامپ و ایادی آن دست به تهدید زده‌اند، اما با توجه به اتفاق دیروز در باب‌المندب و سقوط ناوها به قعر دریا باید بدانند که منطقه، سرزمین دوستداران اهل بیت است، اقتدار منطقه توسط فرزندان اهل بیت تامین خواهد شد و همانند فداکاری‌های دفاع مقدس مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به صحبت‌های سردار سلیمانی مبنی بر اینکه که ترامپ با سپاه قدس طرف است و آماده پاسخگویی به دشمن هستیم، گفت: آمریکا در طول تاریخ، سابقه بمب‌افکنی و موشک‌پراکنی داشته است، اما در آن زمان ایران، انقلاب اسلامی، سپاه، ارتش و بسیج نبودند، امروز همه ارکان نظامی، دفاعی و امنیتی یکپارچه برای دفاع از کشور ایستاده‌اند.

وی به وضعیت نرخ ارز عنوان کرد: باوجود آنکه از عملکرد دولت پس از عید در حوزه ارز و دلار راضی نیستم و مکررا تذکراتی داشته‌ام، اما مردم امیدوار باشند، این وضعیت نابه‌سامانی‌های عارض شده در جامعه باعث نمی‌شود اهداف کلان کشور فراموش شود، دشمن خواستار این آشفتگی‌هاست و قطعا مجلس و دولت برای خروج از این بحران ساختگی و جعلی تلاش خواهند داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی افزود: برای مدیریت بازار اقتصادی کشور نیازمند افراد با کفایت، ساده‌زیست و کارآمد هستیم، رئیس جدید بانک مرکزی اخیرا به عنوان سفیر ایران در چین انتخاب شده بودند که با توجه به وضعیت کنونی سفیر ایران در این کشور حکم یک وزیر را دارد، اما به دلیل نداشتن نیروی کارآمد، همتی از سفارت چین به بانک مرکزی منتقل شد که نشان از نبود مدیران ونیروهای کیفی و کارآمد است.

وی در ادامه به تصمیم اخیر مجلس اسرائیل اشاره کرد و گفت: این مجلس تصویب کرد که سرزمین فلسطین به یهودیان اختصاص دارد که این امر مصداق جنایتی بزرگ و غیر قابل قبول است، قطعا نتانیاهو، ترامپ و آل سعود این خواب را گور خواهند برد، قدس قبله اول مسلمانان است و به هیچ قیمتی دست از قدس و حقوق ملت فلسطین دست برنخواهیم داشت چراکه خدا با ماست.

دری‌نجف آبادی به ملاقات اخیر سفرا با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این دیدار بسیار آموزنده بود و امید است که سفرا زبان گویای ملت و زبان هدایت باشند و در مقابل دشمنان فعال و انقلابی عمل و از عظمت ملت ایران دفاع کنند.

وی با اشاره به پنجم مرداد روز نماز جمعه بیان کرد: برگزاری نماز جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است و کلاس با عظمتی به شمار می‌رود و برکات بسیاری به همراه دارد.

امام جمعه اراک افزود: حضور پرشور در این اجتماع معنوی نشان از پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و مصداقی از جهاد فرهنگی، اجتماعی و دینی است و برای حضور در جبهه‌های دیگر همچون جبهه سیاسی و اقتصادی آمادگی داریم.

دری نجف‌آبادی با اشاره به عظمت شب و روز جمعه گفت: نماز جمعه نماز تبعیت است و اجتماع مسلمانان در روز جمعه نشانگر عظمت اسلام در جهان است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.