صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / مشکلات و گرفتاری‌ها به دلیل سوء مدیریت است
مشکلات و گرفتاری‌ها به دلیل سوء مدیریت است

امام جمعه موقت بیرجند:

مشکلات و گرفتاری‌ها به دلیل سوء مدیریت است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه  امروز مشکلات و گرفتاری‌های ما به دلیل سوء مدیریت است، افزود: این مشکلات به دلیل حاکم بودن تفکر لیبرالی است.

نصیرایی/امام جمعه موقت بیرجند

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام مجید نصیرایی، امروز (۵ مرداد)، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تنها  عاملی که می‌تواند مشکلات جامعه بشری را حل کند تقوا، پرهیزگاری و عمل به دستورات الهی است.

وی با اشاره اینکه نماز جمعه یک اتفاق مبارک بود که در سال ۵۸ به دست امام راحل احیا شد، افزود: دشمن برای بدنام کردن، ناکارآمد کردن نظام اسلامی و بدبین کردن مردم به نظام و به خیابان کشاندن مردم تلاش می‌کند که باید مراقب این حیله‌های دشمنان بود.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: در زمینه نظامی در دفاع مقدس، ملت ایران درس عبرتی به دشمنان داد و دشمنان در سایر زمینه ها هم همچنان که تاکنون موفق نبوده است باز هم موفق نخواهد بود. در زمان دفاع مقدس، با اخلاص و با روحیه از خودگذشتگی، تلاش شبانه روزی، تدبیر و توکل به خدا و استفاده از نیروی جوان توانستیم در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستادگی کنیم.

نصیرایی با اشاره به سخنان رئیس جمهور و برخی مسئولان آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران،  تصریح کرد: سخنان سخیفی که مسئولان و سیاست مداران آمریکایی به کار می‌برند قابل پاسخگویی نیست چرا که از سر  استیصال است.

نصیرایی بیان کرد: پیشرفت‌های عرصه موشکی، هسته‌ای و نظامی نتیجه تکیه به جوانان کشور و توان داخل است و  هرجا با نگاه لیبرال و کمک از خارج پیش رفتیم موفق نبودیم. دشمن در هر سطحی که تهدید کنند، در همان سطح تهدید خواهد شد؛ امروز می‌دانند که جوانان جبهه مقاومت برای نابودی اسراییل منتظر اشاره رهبری هستند تا رگ حیات کشورهای مستکبر را از بین ببرند.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد:  ملت ایران تجربیات و ثروت عظیمی دارد که اگر درست استفاده شود خواهیم توانست از معضلات عبور کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.