صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / لازمه حل مشکلات کشور انسجام داخلی است
لازمه حل مشکلات کشور انسجام داخلی است

امام جمعه ارومیه:

لازمه حل مشکلات کشور انسجام داخلی است

امام جمعه ارومیه گفت: هدف دشمن ناامید کردن ملت ایران است.

امام جمعه ارومیه

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: هدف از جنگ روانی دشمنان ایجاد ناامیدی در دل ملت ایران است وبا برنامه‌ریزی سعی در ایجاد جنگ نرم برای ایجاد یاس و ناامیدی از آینده نظام در دل مردم دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه لازمه حل مشکلات کشور انسجام داخلی و اتحاد بین مردم و مسئولین است افزود:  مسئولان صادقانه و شفاف با مردم سخن بگویند و با تلاش جدی تر و عزم راسخ برای حل مشکلات مردم وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی از ظرفیت های فراوانی برخوردار است؛ باید با برنامه ریزی های دقیق  از این ظرفیت های بی نظیر استان برای حل مشکلات استان و نیز کشور نهایت بهره را برد.

امام جمعه ارومیه به دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با رهبر انقلاب اشاره کردو گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند “غربی‌ها مظهر نقض حقوق بشر هستند اما با وقاحتِ تمام، ایران را متهم می‌کنند به‌گونه‌ای که گاه انسان از شدت وقاحت آن‌ها حیرت می‌کند “و همچنین فرمودند “تصور حل مشکلات از راه مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است و مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد “.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  به سخنان سردار سلیمانی خطاب به ترامپ اشاره کرد و افزود: “من و نیروی قدس حریف شما هستیم”، “آقای ترامپ قمارباز! بدان در جایی که تصور نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم، جنگ با ما یعنی نابودی شما” و “آغاز جنگ با ایران به معنای نابودی تمام امکانات آمریکاست و پایان جنگی که این کشور آغاز کند را ما ترسیم خواهیم کرد “.

وی به انصراف ورزشکار ارومیه‌ای از رویارویی با نماینده اسرائیل در مسابقات شمشیربازی چین  اشاره کرد و گفت:ورزشکارانی که در مسابقات جهانی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مسابقه با نمایندگان اسرائیل انصراف می‌دهند، در زمره افتخارآفرینان و قهرمانان قرار می‌گیرندو در تمام عرصه های زندگی موفقیت از آن آنهاست.

حجت الاسلام قریشی ضمن بیان اینکه رعایت انصاف باعث وسعت رزق و گره گشای مشکلات است بر لزوم رعایت انصاف در خانواده و جامعه تاکید کرد و گفت: امام صادق(ع) میفرماید” بالاترین اعمال سه چیز است رعایت انصاف نسبت به مردم تا آنجا که هر چه برای خود دوست داری برای آنان نیز دوست بداری و مواسات نمودن با برادرت در مال و یاد خدا در هر حال “.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.