صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتحی: شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است

فتحی: شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار، آینده‌مان روشن نیست/ زمانی نظر شخصی‌اش را گفته است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید برای جذب بازیکن خارجی جدید با توجه به بودجه تیمش عمل می‌کند.

فتحی و شفر

به گزارش کسب و کار نیوز، امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت بویان اظهار کرد: دیشب آخرین صحبت‌ها را درباره بویان با شفر انجام دادم که قرار است امشب پس از بازی به من جواب بدهد.
او در پاسخ به این سوال که آیا نام آقاخان و تیموری به خاطر مصدومیت از لیست استقلال خارج شده است، گفت: هیچکدام از این دو بازیکن از لیست خارج نشده‌اند. ما هیچ کدام از قراردادهای این دو بازیکن را باتوجه به مصدومیتشان ثبت نکردیم. آقاخان دو روز پیش جراحی شده است. آقاخان بدبینانه نیم فصل را از دست داده است اما او بازیکن ارزشمندی است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در جریان ثبت قرارداد با این دو بازیکن بوده است، تصریح کرد: من در جریان انعقاد قرارداد با هیچ بازیکنی در دوره قبلی نبودم اما در هیچ کجای دنیا با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندند.
حسن زمانی پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره سوپرجام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر رای شکست ۳ بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس تغییر نکند، از مسابقات لیگ کناره‌گیری می‌کنند. فتحی درباره اظهارات زمانی عنوان کرد: ما رسما اعلام کردیم تمام اخبار رسمی باشگاه از طریق مدیرعامل یا سایت باشگاه منتشر می‌شود. زمانی نظر شخصی خودش را گفته است. ان‌شاءالله رسانه‌ها دیگر شاهد صحبت‌های مختلف از باشگاه نیستند. من با عزیزانم در فدراسیون فوتبال صحبت کردم و تنها اقدام معقولی که می‌توانیم انجام دهیم شکایت در کمیته استیناف است. ما می‌خواهیم اقدامات لازم را برای برگزاری این دیدار انجام دهیم و آماده‌ایم در نیم فصل یا پایان فصل با پرسپولیس بازی کنیم.
او در ادامه درباره بدهی‌هایی که از گذشته برای استقلال به وجود آمده است، توضیح داد: جام‌های استقلال نه متعلق به بنده و نه مدیران گذشته است. این جام‌ها متعلق به باشگاه استقلال و هواداران است. هنوز وقت حساب‌رسی دقیق نشده است اما یک تیم دقیق را گذاشتم تا این موضوع را بررسی کنم. من از سال ۶۷ در فوتبال حضور دارم و با تمام عزیزان مدیران استقلال همکاری کردم. همچنین افتخاری در آخرین جلسه هیات مدیره اعلام کردند که بیشتر بدهی‌ها مربوط به گذشته است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال افزود: ما دو راه داریم. یا باید در گذشته غرق شویم که از حال و آینده باز می‌مانیم. یا اینکه گذشته را رها کنیم و به آینده بپردازیم. تمام مدیران گذشته در حد توانشان کار کردند. من یک کمیته بازاریابی در باشگاه تاسیس کردم تا در کنار اسپانسر منابع مالی را تامین کنیم. اسپانسر کنونی در زمان‌های خاصی به ما پول تزریق می‌کند و در حال مذاکره هستیم تا زمان پرداخت را با پرداخت حقوق و بدهی‌ها یکی کنیم.
فتحی همچنین گفت: ما بسیار تیم خوبی داریم. این امید را به هوادارانمان می‌دهیم که این تیم قطعا کمتر از تیم پارسال نیست. جوانان آن‌ها مانند فرزندان من و بزرگان آن‌ها مانند برادران من هستند.
او در ادامه درباره بدهی‌ سازمان لیگ به باشگاه در موضوع تبلیغات محیطی اظهار کرد: به عنوان یک مدیر حرفه‌ای بخواهیم صحبت کنیم هیچ چیز سر جای خودش نیست. این شیوه اداره باشگاه شیوه حرفه‌ای مدیریت نیست. نمی‌توان تنها به تبلیغات محیطی پرداخت. تبلیغات محیطی یکی از معضلات ماست و می‌خواهیم با سازمان لیگ درباره احقاق حق باشگاه‌ها صحبت کنیم. ما با باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی هم صحبت می‌کنیم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره اخباری مبنی بر قهر وریا غفوری به خاطر طلب داشتن از استقلال گفت: وریا غفوری قهر نکرد. او کشیدگی دوقلوی ساق پا داشت. چک وریا غفوری دو شب پیش پاس شد و مشکل مالی‌اش حل شد.
فتحی درباره مطالبات جباری و تیموریان از استقلال تصریح کرد: ما به بازیکنانی مثل جباری و تیموریان مدیون هستیم و با کمال میل بدهی‌شان را پرداخت می‌کنیم. من موضوع جذب تیموریان را هم از رسانه‌ها شنیدم و در خواستی از سوی کادرفنی مبنی بر جذب او نداشتیم.
او درباره آخرین وضعیت شجاعیان که گفته می‌شود به خاطر بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی استقلال به گسترش فولاد (ماشین سازی) باید به باشگاه قبلی‌اش بازگردد، گفت: شجاعیان در حال گذراندن دوران نقاهت است. ما نیمی از طلب ماشین سازی یا گسترش فولاد را پرداخت کردیم و ما بقی را در روزهای آینده پرداخت می‌کنیم تا او در استقلال بماند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره برنامه‌هایش راجع به تیم‌های پایه توضیح داد: ما برنامه خاص و ویژه‌ای برای تیم‌های پایه‌مان داریم و می‌خواهیم مثل گذشته از خرید بازیکن بی‌نیاز شویم. قطعا در هفته‌های آتی شاهد این هستید که این کار صورت گرفته است. قطعا قوت تیم امید قوت تیم ما است و یک عامل تغذیه برای تیم بزرگسالان خواهد بود.
فتحی در ادامه درباره مذاکره با بازیکنان خارجی مدنظر شفر مانند الحاجی گرو و نیومایر بیان کرد: سرمربی محترم‌مان چند بازیکن خارجی به ما معرفی کردند که دو تای آن‌ها حاجی و نیومایر هستند و از شنبه مذاکره با آن‌ها را آغاز می‌کنیم. اگر امکان جذب این دو بازیکن را داشته باشیم،‌ آن‌ها را جذب می‌کنیم. قطعا مسائل مالی و دلار برای ما مهم است. شفر می‌داند با توجه به قیمت دلار آینده برای ما روشن نیست. هواداران بدانند تیام وقتی به باشگاه ما وارد شد، پنج شش ماه جایی بازی نکرده بود و سرمربی و هواداران ما  او را به تیام تبدیل کردند. مطمئن باشند ما با جذب بازیکن جوان داخلی و خارجی می‌توانیم تیام و تیام‌هایی را به باشگاه تحویل دهیم. آن‌ها امسال شاهد خواهند بود که چند تیام به استقلال تحویل می‌دهیم.

او درباره آخرین وضعیت توفیقی در باشگاه استقلال گفت: من همچنان حکمی را برای کسی صادر نکرده‌ام. ان‌شاءالله در هفته آینده برای پست‌های خالی افراد با رزومه مناسب را به باشگاه می‌آوریم تا کمک دست ما باشند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.