صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتاحی: برای حمایت از بازیکنان، تیم‌ها باید بدهی خود را پرداخت کنند
فتاحی: برای حمایت از بازیکنان، تیم‌ها باید بدهی خود را پرداخت کنند

فتاحی: برای حمایت از بازیکنان، تیم‌ها باید بدهی خود را پرداخت کنند

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید برای حمایت از بازیکنان، تیم‌ها موظف به پرداخت بدهی‌های گذشته خود هستند.

سعید فتاحی هادی عقیلی غلام رضا عنایتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید فتاحی درباره مشکل پدیده برای استفاده از بازیکنانش در این دیدار گفت: این تیم به اندازه‌ای که بدهی پرداخت کرده بود از بازیکنانش استفاده کرد. فقط هم برای این بازی مجوز گرفت. آن‌ها تنها با چند بازیکن خود تسویه کردند. چون امروز بانک‌ها تعطیل بود، قرار شد تا یک‌شنبه تسویه حساب کنند. باید تاکلیف بدهی‌ها مشخص شود.

او ادامه داد: باید جلوی بدهکاران را بگیریم. فیفا پرسپولیس را دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرد. کمیته تعیین وضعیت هم این را مصوب کرده است. سپاهان ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد و کمیته انضباطی تسویه حساب این تیم را صادر کرد. نمی‌توانیم حق یک سری بازیکن را نادیده بگیریم. باید قانون را رعایت کنیم.

رییس کمیته برگزاری مسابقات درباره انتقادات به مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: برگزاری این مراسم با روابط عمومی است. در همه جای دنیا به این شکل است. مسی که انتخاب شود، حق را به رونالدو می‌دهند. طرفداری از تیم‌ها تاثیرگذار است.

او در واکنش به این که چرا وحید امیری با وجود انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ، در پست خودش بهترین نشد؟ تصریح کرد: من از اسامی خبر نداشتم. وقتی نفرات را معرفی می‌کردند از اسامی خبردار شدم. فقط می‌دانستم بیرانوند بهترین دروازه‌بان است. کمیته‌ای تشکیل شده بود و با استفاده از آرایی که به دست‌مان رسید، برترین بازیکن را انتخاب کردیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.