صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / صعود گلیج به نیمه نهایی کشتی آزاد جام یاشاردوغو/شکست گودرزی مقابل اسنایدر
صعود گلیج به نیمه نهایی کشتی آزاد جام یاشاردوغو/شکست گودرزی مقابل اسنایدر

صعود گلیج به نیمه نهایی کشتی آزاد جام یاشاردوغو/شکست گودرزی مقابل اسنایدر

در ادامه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شد اما گودرزی در همین وزن برابر اسنایدر آمریکایی و قهرمان جهان و المپیک ده بر صفر شکست خورد.

دومین روز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو در استانبول ترکیه، در وزن ۵۷ کیلوگرم، مهران رضا زاده در دور نخست با نتیجه ۲ بر ۲ احمت پکر از ترکیه را مغلوب کرد اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویکی از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. وی برای رفتن به گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، مهران نصیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن گئورگ کولایف از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر آندری سویارد از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. نصیری در این مرحله با مسعود نیازی کشتی‌گیر ایرانی الاصل از هلند کشتی می گیرد. در همین وزن حسن مرادقلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آمیت از هند با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نیروهان اسکرابین از بلاروس مبارزه میکند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم سعید داداش پور در دور اول مقابل موهامت دمیر از  ترکیه ۲ بر یک پیروز شد و باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده جیتندر از هند برود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا گودرزی در دور نخست مقابل مورازی مچدلیدزه از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید اما در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا با نتیجه سنگین ده بر صفر شکست خورد و به احتمال فروان میتواند برای رسیدن به مدال برنز در گروه بازنده ها تلاش کند.

 مجتبی گلیج دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان و نقره بزرگسالان آسیا دیگر نماینده ایران در این وزن بود که در دور اول با توجه به حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه مقتدرانه و با نتیجه یازده بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

گلیج برای رسیدن به فینال باید از سد والری آندریاتسف کشتی گیر کهنه کار اوکراینی و دارنده مدال های نقره المپیک ۲۰۱۲، برنز جهان ۲۰۱۴ و طلای جوانان جهان ۲۰۰۷ عبور کند.

ادامه مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست امشب(جمعه) انجام می شود و کشتی گیران راه یافته به دیدار فینال مشخص خواهند شد.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست، عصر فردا (شنبه) برگزار می شود و مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم نیز فردا و مسابقات رده بندی و فینال این اوزان نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

سرمربیگری تیم اعزامی ایران به این رقابت ها بر عهده رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.