چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / در طول ۶ سال امامت جمعه شهرستان چهار استاندار را دیده‌ام
در طول ۶ سال امامت جمعه شهرستان چهار استاندار را دیده‌ام

امام جمعه بجنورد:

در طول ۶ سال امامت جمعه شهرستان چهار استاندار را دیده‌ام

امام جمعه بجنورد با تاکید بر کنترل گرانی ها و لزوم حل مشکلات معیشتی مردم، تصریح کرد: گرانی خلق مردم را تنگ می کند.

امام جمعه بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد در مصلی امام خمینی(ره) با تاکید بر رواج اخلاق نیکو و خوش رویی در جامعه، گفت: گرانی و مشکلات معیشتی طاقت مردم را کاسته و مسئولان باید با کنترل روند گرانی ها و مشکلات اقتصادی، از دغدغه های اخلاقی اجتماع بکاهند.

وی با تاکید بر ثبات مدیریت و گلایه از کوتاه بودن عمر مدیریت ها در این استان، گفت: تغییر مدیریت کلان استان در سال های گذشته باعث عقب ماندگی خراسان شمالی شده است.  توسعه و پیشرفت استان در گروی فرصت برای عملیاتی کردن برنامه های بلند مدت بوده اما در طول سال های گذشته ۹ استاندار در این استان خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت کلان تا به کاستی و کمبودهای استان آشنا می شود، زمان تودیع و معارفه وی فرا رسیده است، اضافه کرد: شرط توسعه و حل مشکلات در گروی ثبات مدیریت است و مسئولان در سطح کلان، نباید فرصت خدمت از مردم را با تصمیم های نابهنگام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در طول ۶ سال امامت جمعه شهرستان چهار استاندار را دیده‌ام، افزود: ثبات در مدیریت در روند توسعه مهم است و امید می رود استاندار جدید با توجه به پیشینیه مدیریتی، به روند پیشرفت خراسان شمالی سرعت دهد.

حجت الاسلام یعقوبی خواستار توجه ویژه استاندار به موضوع اشتغال جوانان و استفاده از پتانسیل نیروی انسانی شد و ادامه داد: امید است با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شاهد توسعه بیش از پیش این استان در عرصه های مختلف باشیم.

وی در ادامه سخنان خود نماز جمعه راحرکتی جمعی و نمادی از اتحاد و وحدت عنوان کرد و یادآور شد: نماز جمعه دژ مستحکمی در برابر دشمنان انقلاب بود که هر هفته همدلی ملت را به نمایش می گذارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در مواردی حرکات شیطنت آمیز و تبلغیات منفی علیه نماز جمعه و ائمه جمعه صورت می گیرد، افزود: این توطئه های دشمن علیه این نماد فرهنگی دینی جامعه بوده و دشمنان اسلام از این حرکت عبادی سیاسی هراس دارند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.