صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / داعش جلد دوم منافقین است
داعش جلد دوم منافقین است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

داعش جلد دوم منافقین است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه داعش جلد دوم منافقین است، گفت: منافقینی که دیروز نور چشم صدام بودند امروز نور چشم ترامپ هستند.

 آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، در خطبه‌های عبادی و سیاسی این جمعه بندرعباس با اشاره به عملیات مرصاد عنوان کرد: منافقین مانند داعشی ها هستند و داعش جلد دوم منافقین است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه منافقین بزرگان زیادی را به شهادت رساندند، یادآور شد: منافقان عالمانی چون شهید مطهری، شهید بهشتی و یارانش، شهدای محراب و…. را به شهادت رساندند همچنین منافقین با حمایت صدام بعد از به شهادت رساندن افراد زیادی در جنگ تحمیلی به آغوش آمریکا پناه آوردند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به تشکیل اولین نماز جمعه به فرمایش امام خمینی(ره) عنوان کرد: هیچ سنگری پرفایده‌تر از نماز جمعه نیست و این سنگر مکانی برای اتحاد و پرورش انقلابیون و مدافعان، بر ملاکردن توطئه دشمنان و نامید کردن آن‌هاست. دشمن اهمیت سنگر نماز جمعه را می‌فهمد و در طول تاریخ به آن ضربه‌های زیادی وارد کرده از این‌رو انقلاب ما چهار شهید محراب دارد اما خوشبختانه دشمنان نتوانسته‌اند ضربه‌ای به اتحاد فوج جمعیتی که به نماز جمعه می‌آیند، وارد کند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات و دستاوردهای انقلاب را نادیده نگیرید، تصریح کرد: ایران وطن ماست و در هر استانی از آن قرار گیریم ما میزبان هستیم ازاین‌رو نباید حرف‌هایی که باعث تفرقه می‌شود عنوان و رواج دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه یکی از نمونه‌های زکات زندگی اهدای خون است، بیان کرد: خون یعنی زندگی که هیچ جا جز بدن قابل‌تولید نیست و از اهدای آن به نیازمندان دریغ نکنید. در هرمزگان مصرف خون بالاست، بنابراین تا می‌توانید برای کمک به همنوعان خود خون اهدا کنید حتی اگر اهدای خون برای شما فایده‌ای نداشته باشد اما زندگی را برای دیگران به ارمغان می‌آورد.

وی بابیان اینکه یک شهر سالم، سلامت آفرین است، اظهار کرد: خورهای شهر بندرعباس تبدیل به مکانی برای تعالی و رشد موش‌ها شده که لازم است مسئولان مردم را از شر آن نجات دهند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.