صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / توپ بازی برای خلق موسیقی!+فیلم
توپ بازی برای خلق موسیقی!+فیلم

توپ بازی برای خلق موسیقی!+فیلم

محققان دانشکده هنر "کالج سلطنتی لندن" توانستند خلق موسیقی را برای عموم آسان سازند.

آدبال

 به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گیزمگ، آنها موفق به توسعه یک وسیله توپ مانند به نام “آدبال”(Oddball) شدند که این وسیله به فناوری بیسیم، سنسورهای صوتی و تصویری دیجیتال مجهز است.

آدبال دارای دو بخش است: یک توپ رنگارنگ حساس به فشار و یک برنامه همراه که بر روی گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس قابل اجرا است.

توپ رنگارنگ حساس به فشار به عنوان یک مبدل برای اتصال به بلوتوث گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس عمل می‌کند. این نرم افزار کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند با پرتاپ “آد بال” ضربات موسیقی با کیفیت خوب و خلاقانه‌ای خلق کنند. کاربران همچنین می‌توانند از آن برای ضبط، تنظیم و پخش ضربات نیز استفاده کنند و علاوه بر آن نیز می‌توانند موسیقی که ساخته‌اند را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. صداهای تولید شده نیز از طریق یک بلندگو قابل حمل و یا هدفون متصل به دستگاه هوشمند قابل پخش هستند.

این توپ مقاوم در برابر آب و ضد ضربه است و دارای یک هسته محافظ است و باتری آن نیز در داخل لایه بیرونی پلی‌اورتان قرار دارد. این باتری در داخل توپ تعبیه شده است و با هر بار شارژ می‌توان تا شش ساعت از آن استفاده نمود.

هنگامی که آن را به طرف دیوار پرتاب می‌کنید، صداهایی از برنامه این توپ پخش می‌شود و زمانیکه به سطح این توپ ضربه بزنید آن صدا متوقف می‌شود. هرچه این توپ محکم‌تر پرتاب شود، آن صدا قوی و شدیدتر خواهد شد.

ممکن است در ابتدا دیگر افراد فکر کنند که شما مشغول بازی با یک توپ هستید اما در واقع، شما در حال تولید و خلق ضرب‌های موسیقی هستید. اگر هم خواستید صداهای تولید شده را میکس کنید، ابتدا توپ را پرتاب کرده و سپس با آن برنامه کار میکس را انجام دهید.  

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.